Hvordan ligger deres babyer?

Lotta915

Glad i forumet
Var til UL i uke 12, 19 og 3D UL nå i uke 26. Hver av de gangene ligger han på samme måte med hodet nedover
Var umulig å få noe særlig bilde av ansikt på 3D da han gjemte det ned mot ryggen min, skal innom igjen på tirsdag for å se om vi får bedre bilder.
Merker også selv at ryggen ofte peker opp så dette er vel slik han liker å ligge
Hva med dere?
 
De spreller og snurrer rundt på hver eneste UL her [emoji28] Men de har hvertfall holdt seg sånn at han samme er til høyre, og han andre til venstre [emoji28][emoji1303] Er ikke på langt nær å legge seg én vei ennå, og aner ikke hvem av disse som kommer til å ende opp med førsteplassen nedover når det nærmer seg [emoji23][emoji111]️
 
Var i uke 22, og da lå hun i seteleie. Selv om det er fjerde barnet, så er jeg elendig på å skjønne leie selv, så vet ikke om hun har snudd seg!
 
Tror jeg merker ryggen opp og ut mot magen ,litt over navlen for tiden..og igår sparket det plutselig en fot ut mot venstre side..har merker sparkene/bevegelse mindre denne uken og ikke så mye rett på blæren lenger...og deilig er det,kjenner heldigvis spark,bare blitt annerledes!:)kjente at hun hikker for første gang i går..langt nedenfor navlen..kjenner igjen de rare «hikke bevegelsene» fra sist:)
 
Når eg var på OUL hadde jenta fortsatt god plass i livmora og ho bevegde seg mykje! Må nok vente litt til før ho legge seg på ein spesiell måte[emoji6]
 
Er veldig usikker på hvordan han ligger.. Kjenner ofte at det er større og hardt på den ene siden av magen, men om det er ryggen, hodet eller rompa aner jeg ikke. Men han spreller fælt og sparker veldig mye. Herlig å både føle og se![emoji173] Vi skal ta 3D om noen uker så da får vi se åssen han ligger:)
 
Min hikker, hopper og spretter rundt på alle UL, så ingen fast liggestilling som vi har fått observert i alle fall. Får se hvordan det blir på 3D UL. :)
 
Jeg aner ikke hvordan han ligger :smiley-ashamed008 det hadde vært morsomt å vist da :angelic:
 
Mini her har rompa godt plassert opp til ribbeina og hodet ned [emoji4] Sparker ut mot magen. Var på UL i dag, så hvertfall sånn han lå da og har nok gjort det en stund, siden jeg har kjent presset på ribbeina en stund. Ligger på høyre side [emoji28]
 
Ene ligger med hodet ned og klar til å komme ut[emoji85] Har vært sånn de siste 9-10 ukene. Den andre turner rundt, holder seg stortsett på motsatt side[emoji4]
 
Noen som vet om baby fortsatt flytter seg fra å ha hodet opp/ned(tar «salto»)?fikk vite av jm at som 2.gang er det mer plass i livmoren..
 
Noen som vet om baby fortsatt flytter seg fra å ha hodet opp/ned(tar «salto»)?fikk vite av jm at som 2.gang er det mer plass i livmoren..

Kan snu seg så lenge hodet ikke er festet, og det gjør det ikke like ofte som 2.gangs
 
Her har lille ligget på tvers på både OUL og kontrollen etter. Men lillebror satt i seteleie til nesten uke 30 sist, men fikk snudd seg riktig vei, så håper på hodeleie ved fødsel denne gangen også.
 
Ikke vært på flere ul etter oul, men ofte ligger han på tverke litt skrått oppover. I det siste han har begynt å legge seg med ryggen /rumpa ut mot magen, kjenner det godt da jeg kjenner det romsterer masse før jeg kjenner en stor hard klump på ene siden av magen, men mykt på andre [emoji14]

Men begynt å kjenne mye mer kveiling der inne også, så spørs om det ikke merkes at plassen bli mindre :)
 
Ene ligger med hodet ned og klar til å komme ut[emoji85] Har vært sånn de siste 9-10 ukene. Den andre turner rundt, holder seg stortsett på motsatt side[emoji4]

Er det sant? Så vittig! Her ligger de rett ved siden av hverandre (høyre og venstre), og ingen av de har antydning til å legge seg tilrette ennå [emoji28] Kommer vel fort når de vokser litt til, og det blir mindre plass, tenker jeg. Godt den ene din ligger riktig vei hvertfall [emoji23][emoji1303]
 
Er det sant? Så vittig! Her ligger de rett ved siden av hverandre (høyre og venstre), og ingen av de har antydning til å legge seg tilrette ennå [emoji28] Kommer vel fort når de vokser litt til, og det blir mindre plass, tenker jeg. Godt den ene din ligger riktig vei hvertfall [emoji23][emoji1303]

Ja de er rare[emoji85] Sist jeg var på ul satte han ene rompa si i ansiktet til han som sitter fast[emoji23] Dine roer seg nok etterhvert som de blir større. De sa så sykehuset at de som regel ikke klarer å snu seg etter uke 28, pga størrelsen. Blir spennende å se om begge ligger riktig vei neste ul[emoji4]
 
Ja de er rare[emoji85] Sist jeg var på ul satte han ene rompa si i ansiktet til han som sitter fast[emoji23] Dine roer seg nok etterhvert som de blir større. De sa så sykehuset at de som regel ikke klarer å snu seg etter uke 28, pga størrelsen. Blir spennende å se om begge ligger riktig vei neste ul[emoji4]

[emoji1319] Her har de ligget og sparket hverandre i hodet, så jeg er spent på om de kommer ut med blåmerker [emoji23][emoji111]️

Ok! Da blir det spennende å følge med etter den tid [emoji4] Mine andre to festet seg aldri, men lå heldigvis riktig vei [emoji28]
 
[emoji1319] Her har de ligget og sparket hverandre i hodet, så jeg er spent på om de kommer ut med blåmerker [emoji23][emoji111]️

Ok! Da blir det spennende å følge med etter den tid [emoji4] Mine andre to festet seg aldri, men lå heldigvis riktig vei [emoji28]

Ja, det blir spennende å se hvordan de ser ut når de kommer ut[emoji28] Får håpe de ikke er helt most[emoji12]
Får håpe de også legger seg rette veien tilslutt[emoji3][emoji1360]
 
Back
Topp