Hvordan ligger babyen i magen deres?

Hodeleie, men ikke festet. Varierer fortsatt hvilken side ryggen ligger på :-)

Akrobat i magen her. Siste to ukene har jeg vært på 5 kontroller (jepp, litt stress). Varierer mellom sete, tverrleie og hodeleie. 2 ganger har hun snudd seg under ctg registrering (første gang fra sete til hode, neste gang fra tverr til hodet. I går lå hun med stumpen ned og det mistenker jeg at hun gjør fremdeles. I uke 32 nå, så håper hun ender opp i hodeleie før hun bestemmer seg for å stikke ut eller plassen er blitt for liten for krumspring...

Kjennes ut som hun ligger med hode ned, kjenner hikkingen langt ned [emoji85] og ryggen til høyre og beina stikker ofte ut helt til venstre på magen[emoji4] Blir spennende å se om jordmora er enig i morgen [emoji4]

Kjennes ut som hun ligger med hode ned, kjenner hikkingen langt ned [emoji85] og ryggen til høyre og beina stikker ofte ut helt til venstre på magen[emoji4] Blir spennende å se om jordmora er enig i morgen [emoji4]
Her kjennes det i hele magen når han hikker :wacky: så kan ikke bruke det som rettesnor. Han har lagt med hodet ned i uke 28 og 32, så spent på min kontroll i neste uke!

Her kjennes det i hele magen når han hikker :wacky: så kan ikke bruke det som rettesnor. Han har lagt med hodet ned i uke 28 og 32, så spent på min kontroll i neste uke!

Ja, da blir det verre [emoji85] Her kjente jeg veldig godt at hun for et par uker siden hadde kommet på tverra, mest pga. hikkingen plutselig var mye høyere opp og på siden [emoji13]

Får håpe din ligger med hode ned på kontroll neste uke også da[emoji1] Så får vi håpe de holder seg sånn [emoji1]

Jordmortime i dag, var spent på hvordan hun lå nå siden jeg har kjent kraftigere og voldsommere bevegelser de siste ukene! Hun ligger fortsatt med hodet ned, men med ryggen til venstre nå. Kan forklare hvorfor jeg er så sykt øm/vond langs ribbeina øverst på høyre side, rumpa ligger visst å presser der :smug:
Hodet var ikke festet da, men det er enda tid igjen :-)

Var hos jordmora i dag og hode lå ikke så langt ned som hun ville. Og hun snur seg fortsatt en del på tverra. Så ny time om to uker for å sjekke. Hvis hun ikke har lagt seg til da, så blir det ultralyd og røntgen av bekkenet mitt. Ble litt skremt når hun begynte å snakke om at det kan bli keisersnitt hvis hun ikke snur seg riktig vei, men håper på at hun legger seg riktig...

Var hos jordmora i dag og hode lå ikke så langt ned som hun ville. Og hun snur seg fortsatt en del på tverra. Så ny time om to uker for å sjekke. Hvis hun ikke har lagt seg til da, så blir det ultralyd og røntgen av bekkenet mitt. Ble litt skremt når hun begynte å snakke om at det kan bli keisersnitt hvis hun ikke snur seg riktig vei, men håper på at hun legger seg riktig...

De fleste legger seg heldigvis riktig vei :) er du i uke 36 nå eller?

De fleste legger seg heldigvis riktig vei :) er du i uke 36 nå eller?

Ja, heldigvis [emoji4] Er uke 36 i morgen. Får bare krysse fingrene for at det ordner seg. Men tanken om keisersnitt har liksom ikke streifet meg før, så ble bare litt satt ut [emoji28] Hun har heldigvis noen uker til på seg[emoji4]

Ja, heldigvis [emoji4] Er uke 36 i morgen. Får bare krysse fingrene for at det ordner seg. Men tanken om keisersnitt har liksom ikke streifet meg før, så ble bare litt satt ut [emoji28] Hun har heldigvis noen uker til på seg[emoji4]
Nei, skjønner det! Er det liksom i uke 38 man evt får beskjed om det? Siden mini ikke har festet seg (iallfall ikke enda), ser jeg jo muligheten for samme scenario her også :wideyed: jaja, ut skal de uansett :)

I forrige uke hadde han snudd seg riktig vei; hodet ned og ryggen mot venstre.
Så får vi se om det holder helt i mål...!

Nei, skjønner det! Er det liksom i uke 38 man evt får beskjed om det? Siden mini ikke har festet seg (iallfall ikke enda), ser jeg jo muligheten for samme scenario her også :wideyed: jaja, ut skal de uansett :)

Tror det er rundt da [emoji4] Ja, får nesten bare ta det som det kommer [emoji13] Barn blir det vel uansett [emoji23][emoji173]️

Kjenner spark hele dagen nesten i ribbeina. Nedpress å en overaktiv unge [emoji85]

Back
Topp