Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kjennes det i hele magen når han hikkerKjennes ut som hun ligger med hode ned, kjenner hikkingen langt ned [emoji85] og ryggen til høyre og beina stikker ofte ut helt til venstre på magen[emoji4] Blir spennende å se om jordmora er enig i morgen [emoji4]
så kan ikke bruke det som rettesnor. Han har lagt med hodet ned i uke 28 og 32, så spent på min kontroll i neste uke!Her kjennes det i hele magen når han hikkerså kan ikke bruke det som rettesnor. Han har lagt med hodet ned i uke 28 og 32, så spent på min kontroll i neste uke!
Var hos jordmora i dag og hode lå ikke så langt ned som hun ville. Og hun snur seg fortsatt en del på tverra. Så ny time om to uker for å sjekke. Hvis hun ikke har lagt seg til da, så blir det ultralyd og røntgen av bekkenet mitt. Ble litt skremt når hun begynte å snakke om at det kan bli keisersnitt hvis hun ikke snur seg riktig vei, men håper på at hun legger seg riktig...
De fleste legger seg heldigvis riktig veier du i uke 36 nå eller?
Nei, skjønner det! Er det liksom i uke 38 man evt får beskjed om det? Siden mini ikke har festet seg (iallfall ikke enda), ser jeg jo muligheten for samme scenario her ogsåJa, heldigvis [emoji4] Er uke 36 i morgen. Får bare krysse fingrene for at det ordner seg. Men tanken om keisersnitt har liksom ikke streifet meg før, så ble bare litt satt ut [emoji28] Hun har heldigvis noen uker til på seg[emoji4]
jaja, ut skal de uansett Nei, skjønner det! Er det liksom i uke 38 man evt får beskjed om det? Siden mini ikke har festet seg (iallfall ikke enda), ser jeg jo muligheten for samme scenario her ogsåjaja, ut skal de uansett
![]()