Hvordan ligger babyen i magen deres?

Jordmor sier hodet er ned og ryggen langs høyre side - og dét kjenner jeg :grumpy: Er kjempetrangt under ribbeina store deler av dagen, og jeg regner med det er rumpa som presser opp mellom toppen av ribbeina slik at en BH med spieler bare er å glemme :grumpy: Hadde jeg ikke lekt som en lekk vask hadde jeg droppet BH totalt!
Kjenner en del spark på venstre side, men hun er nok ute med albuene også i ny og ne for av og til er det som om hun strekker på seg og jeg får en kul ut på både høyre og venstre side av magen :happy:

Har noen av dere sett tydlige kroppsdeler? Leser at noen kan se feks fotavtrykk :) jeg har foreløpig bare sett buler, som kan være både kne, albu og hæl:love7

Her tror jeg det turnes rundt alle veier. På forrige sjekk hadde han ihvertfall ikke hodet ned..!
Skal på ny sjekk i midten av neste uke, er spent på om han snart tar til fornuft og legger seg riktig vei :D

Hun lå i lett bevegelig hodeleie på sist jordmorkontroll. Det kjennes ut som at hun ligger med rumpa godt oppi ribbeina og beina stikker stort sett ut på høyre side, men det varierer litt.
I dag har det kjent ut som at hun borer seg nedover i bekkenet, verker til tider i symfysen selv om jeg sitter i ro.

Jordmor sier hun sitter i seteleie. Hun beveger seg mest rundt navvel området og ut mot sidene. Kjenner ingen spark oppeved ribbeina. Håper hun snart legger seg i hode leie.

Jordmor mener han ligger med hodet ned. Hvilken side han ligger med ryggen varierer hver dag, han ruller frem og tilbake [emoji23]

Vært på ultralyd i dag (36+0), og frøkna ligger med hodet ned. Satser på hun holder seg i den stillingen da vi ønsker en vaginal fødsel denne gangen :)

Han beveger seg som en akrobat for tiden, og jeg føler at jeg kan kjenne bevegelser overalt egentlig!:p Men han presser veldig mye ned i bekkenet og jeg kjenner ofte bevegelser høyt oppe, så jeg regner med at hodet ligger nedover.

Hode ned, ryggen på høyreside med rumpe/hofte som ofte stikker godt ut, føttene på venstre side[emoji28] lugget med hode ned siden uke 28

Hodet ned og rygg mot høyre . Ikke festet seg enda , men lå godt nedi , noe jeg kjenner godt om dagene [emoji23]

Hodet ned og rygg mot venstre, ikke festet seg enda [emoji4] 34+5 i dag

Hodet ned og snurrer rundt som en liten break dancer hele tiden:hilarious:

Her ligger han i seteleie og er 32+4:)

Tror hun har funnet hodeleie mtp at jeg kjenner stadig spark oppi toppen av livmora. Noen ganger tror jeg hu drar beina ned langs høyreside, og ganske langt ned.

Fortsatt hodet ned og ryggen på venstre side (37+1)[emoji4]

Fortsatt seteleie med ryggen mot høyre. 33+2 idag.

Back
Topp