Hvordan kommer dere fram til navn?

Vi har egentlig bare hatt ett navn på lista som vi begge er enige i, men det er et poppis navn nå og ingen av oss ønsker et toppliste navn :yuck: Navnet har jeg hatt i hodet i flere år, så det passet dårlig at det var så populært nå :hilarious: Ellers liker jeg flere navn, mens samboeren bare avslår alle uten å komme med noen som helst forslag :yuck:
 
Vi har egentlig bare hatt ett navn på lista som vi begge er enige i, men det er et poppis navn nå og ingen av oss ønsker et toppliste navn :yuck: Navnet har jeg hatt i hodet i flere år, så det passet dårlig at det var så populært nå :hilarious: Ellers liker jeg flere navn, mens samboeren bare avslår alle uten å komme med noen som helst forslag :yuck:

Jeg har en liste med flere navn på, men mannen min liker visst ingen av de.
Samtidig har han ikke kommet med et eneste forslag selv, så jeg er spent på hva han kommer med. Og kommer han ikke med noenting, så må det vel bli noe fra min liste :p
 
Vi har en liste vi krysser av navn for navn på til vi står igjen med ett:rolleyes:
 
Min mann og jeg liker i utgangspunktet ganske forskjellige navn, men vi greide til slutt å finne litt felles grunn på kongelig-inspirerte jentenavn, så da jobbet vi oss gjennom dem og fant det vi likte best. Så med mindre vi tenker det virkelig ikke passer henne når hun blir født, så blir det nok det navnet :joyful:
 
Back
Topp