Hvordan kler DU deg?

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg må innrømme at det er vanskelig å komme ut av "høygravid/nettopp født" - bobbla :P blir mye joggebukse eller andre koseklær. Og i tillegg er mye av det i skapet for lite ;) men satser på bedre stil nå når vårklær'ne skal på :D

Mye jogge/turbukse.. Ammesingletter. Føler alle genserne mine er for små pga de svære puppene! Resten av kroppen er også svær, så det hjelper ikke på..
Har noen bluser jeg bruker når jeg må være representabel..

Ytterst ytterst ukomfortabel i egen kropp for tiden. Amming har ikke gjort noe for at vekta går ned, nesten motsatt..

Startet med joggebukse, så kjøpte jeg en del ammekjoler og nå er jeg inne i olabukser, singlet og cardigan/gensere som er lett å løfte opp. Jeg føler meg så mye freshere når jeg får dusjet om morningen og tatt på meg olabukse. På nyåret investerte jeg i nye bukser fra Floyd som er høye i livet, også bruker jeg bare singletere som har god stretch i stroppene så jeg kan trekke de ned når det skal ammes:D

ser ikke ut :p hehe.. Ingen olabukser passer.
De med strikk i livet klemmer bare på magen så den ser ekkel ut, og "normale" jeans er for små i magen og for store i bena.
Så går mye i tights, eller olabukse det ser ut som jeg sagger i for det er de eneste som passer rundt magen :o

Må innrømme at her blir det veeeeeeldig mye joggebukse :) Er ikke særlig fornøyd med magen min om dagen, den er litt hengete bolledeig.. ehh...

Heldigvis passer alle olabuksene... men blir mye amme topper, eller singlet og cardigan, eller lange skjorter. orker ikke trange gensere eller topper, for mye mage igjen til at det er noe jeg velger

blir fort til at det er store gensere eller cardigan med singlet og en bukse eller tights som ikke strammer over magen viss jeg skal ut av huset :p hjemme er det i all hovedsak joggings det går i :p

Jeg føler meg så sinnsykt ufresh når jeg blir gående for mye i joggebukser og utvaska topper og gensere. Som jeg har gjort en stund nå. Passer veeeldog lite av tøyet fra før svangerskapet. Ikke buksene i hvert fall :) Så har gått til innkjøp av litt nytt. Jeans, bluser, topper, en kjempekul blazer + div. + at jeg unna meg en tur til frisøren for å freshe opp håret som har lidd mye etter svangerskapet ;) Deilig å gå i joggebukse, men jammen deilig å føle seg litt stelt også :)

Hjemme går jeg mye i joggebukse, men da gjerne den typen som er litt strammere og ikke så "sirompa".

Ute blir det som oftest olabukse, skjorte/genser, kåpe/vinterjakke og støvletter. Skal finne frem vårklær til helgen:)

Prøver å se rimelig anstendig ut, ute blant folk. Om jeg skulle møte på en klient/oppdragsgiver or so, synes jeg det er greit å se litt velstelt ut, selv om jeg er i permisjon:)

Går veldog mye i joggiser:P passer liksom ikke så mye lenger:P men skal ned i vekt så har ikke øyst og investere i så veldig masse:P

Jeg går aldri ut i joggebukser, men inne er noe annet.

Liker godt "ridebukser", trange enkle jeans og trangere dressbukser. Blir enkle topper med bluse eller cardigan som regel:)

Jeg går med vide gensere som er lett å dra opp og singlet under som er lett å dra ned, også har jeg jeans fra Mamalicios, noen som har strikk oppe så man slipper at magen buler ut. Eneste problemet er at de siger litt ned. Men bedre enn å få bilring :p
Ellers blir det mye joggebukse/pysjbukse hjemme.
Føler meg ikke vel for tiden, men håper jeg en dag kan bruke mine gamle klær igjen..

Bruker mest jeans - i starten brukte jeg samme som under svangerskapet, nå er jeg tilbake i gamle jeansene mine :)

Velger helst t-skjorter som ikke sitter stramt og litt viere gensere

Syns det er så lite klær som er ammevennlig. Har lyst til å gå i fine kjoler, men alle går så høyt i halsen at jeg føler jeg må brette frem hele magen for å få frem puppen. Så det blir til de vanlige ammetoppene fra h&m og sort bukse

Back
Topp