Hvordan kjennes rier ut?

Hadde noen tak i ryggen i natt og var sikker på at det var på gang. Men nei. Så dro på kontroll til jm som sa at sånn kan det være i flere dager!!! :O
Hatt det sånn i flere uker jeg. Tror det er over en mnd nå [emoji14] Varierer litt i styrkegrad da, kan ha så mange som 10- 15 etter hverandre med 10- 15 min mellom, og dabber det av.. Ikke frustrerende i det hele tatt det! :D Ha ha
Nå er det heldigvis ikke sånn hver dag. Men det er flere ganger i uka.
Er ikke interessert i å ha sånn lureri i flere dager.
Jeg vil møte mini nå :D
 
Ganske sikker på at jeg hadde rier i går, noke som tok tak i korsryggen og var sinnsykt vondt, viss det "bare" var en kynne går jeg å henger meg :-( 7 år siden sist fødsel så husker ikke så godt men mener riene var sånn, varte bare halvtime så var det vekke igjen
 
Jeg har aldri hatt menssmerter, så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal se etter her haha :p (klager ikke over det altså, vet mange sliter med det)
:eek: har du aldri hatt det?
Så heldig du er ☺ skulle virkelig ønske jeg slapp unna de ved hver mens :p
 
Men magen blir hard når man har rier eller? Sånn at hvis man har mens-smerter både foran og bak men magen ikke blir hard så er det kanskje bare modning allikevel? Eller hvis man har vondt og magen blir hard så kan det hende det faktisk er starten på rier?
JM sa til meg i går at ved rier blir magen hard som en basketball :)
 
Med første barn føltes de første riene som magekramper og knip! Akkurat som om jeg hadde tatt masse avføringsmiddel og fikk knip i magen!
 
Sniker fra februar. Var usikker på om jeg ville skjønne om det var rier. Hvertfall - for meg kjentes det ut som vondt i ryggen som varte ei stund, så ble det borte. Så kom det igjen. Tror jeg hadde 3 før jeg tenkte det kunne være rier. Da varte de ett minutt og kom med 10min mellomrom.
Når det er sagt så var dette med nummer 2. Med nummer 1 var det ulikt- da hadde vannet gått og det kjentes mer ut som kraftige menssmerter. Da satt riene i magen hele veien, kjente ingenting i ryggen.
 
For meg foreløpig så kjennes det ut som sterke menssmerter. Med tak i både magen og ryggen
 
Jeg fikk det som mensmurringer og strålinger nedover korsryggen. Mistenkte med en gang at det var rier, og brukte rieteller for å se regelmessighet og varighet på dem.

Så og si akkurat slik var det for meg også! Tenkte med en gang det var rier fordi det var en "ny" type smerte og jeg har ikke hatt noe vondt i ryggen under svangerskapet. Startet veldig uskyldig men etter få timer tok det seg veldig opp (smertemessig) så da var jeg ikke i tvil lenger :)
 
Back
Topp