UtålmodigEr ikke interessert i å ha sånn lureri i flere dager.
Jeg vil møte mini nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UtålmodigEr ikke interessert i å ha sånn lureri i flere dager.
Jeg vil møte mini nå
Hatt det sånn i flere uker jeg. Tror det er over en mnd nå [emoji14] Varierer litt i styrkegrad da, kan ha så mange som 10- 15 etter hverandre med 10- 15 min mellom, og dabber det av.. Ikke frustrerende i det hele tatt det! Ha haHadde noen tak i ryggen i natt og var sikker på at det var på gang. Men nei. Så dro på kontroll til jm som sa at sånn kan det være i flere dager!!! :O
Er ikke interessert i å ha sånn lureri i flere dager.
Jeg vil møte mini nå
Det kom en gang til i sted, men ikke like vondt.
Men magen er sinnsykt stinn/hard... Ganske vondt egentlig. Føler at hele magen skal spjære...
Så kjedelig at det ga seg håper det plutselig tar seg oppAbsolutt ingenting
Ikke kjent noe i natt og ikke noe på morgenen... Såååå skuffet
har du aldri hatt det?Jeg har aldri hatt menssmerter, så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal se etter her haha (klager ikke over det altså, vet mange sliter med det)
JM sa til meg i går at ved rier blir magen hard som en basketballMen magen blir hard når man har rier eller? Sånn at hvis man har mens-smerter både foran og bak men magen ikke blir hard så er det kanskje bare modning allikevel? Eller hvis man har vondt og magen blir hard så kan det hende det faktisk er starten på rier?
Jeg fikk det som mensmurringer og strålinger nedover korsryggen. Mistenkte med en gang at det var rier, og brukte rieteller for å se regelmessighet og varighet på dem.