Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg kjentes det først ut som vanlige menssmerter som satt nederst i magen. Etterhvert tok de seg ordentlig opp og jeg var ikke i tvil. Satt hele tiden i magen/nederst i magen hos meg hvertfall! Ingenting i ryggen
Hos meg kjentes det ikke ut som menssmerter i det hele tatt og jeg har vært mye plaget av det... Fascinerende hvor forskjellig man opplever det!Hos mig var det som menssmärtor x 10. Kom sakta och gick sakta .
Jeg kan avkrefte at du skjønne det er rier. Det tok en lang stund før jeg skjønte det. Men det har vel noe med smertene jeg hadde tidligere i svangerskapet og at jeg var vant til de... du er individuell men greia er vel at de har en topp!
Jeg kjente aldri riene i ryggen med storebror. Hadde menssmerter kun nederst i magen, bare mye sterkere så klart Så det kan være rier selv om man ikke kjenner det i ryggen.Må ikke riene sitte i ryggen også? Har hatt sinnsyke "kynner" men trodde ikke der var rier for de satt ikke i ryggen også