Terminforumet mitt er dødt, og har vært det hele tiden nestenTerminforumene og skravletrådene er vell det som drar det opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terminforumet mitt er dødt, og har vært det hele tiden nestenTerminforumene og skravletrådene er vell det som drar det opp![]()
Jøss, jeg er imponert!Ikke noe problem om man er effektiv når man først er her
Skravletrådene er fine!
Og jeg har mann, 3 barn, hus og fulltid jobb![]()
Kanskje du bare er her mye uten å skrive?.... klarer man å skrive nesten 4000 innlegg her inne på 15 dager?
Jeg syns jeg er her inne MYE, og jeg har 290![]()
Har hus, mann og ei på 4 og en baby på 3 uker snart. Og er i permisjon. Ellers jobber jeg.Det er jo et poeng. Jeg har jobb, hus, mann, hund og 3 små barn![]()
Neida, trenger ikke detHelt klart! Har mye å si at terminforumet er aktivt![]()
Jeg klarte det kun når appen var treg.Lurer jeg og på.Men jeg klarer ikke å henge med på skravletrådene, selv om jeg går hjemme i permisjon.
Terminforumet mitt er dødt, og har vært det hele tiden nesten![]()
Nei, man trenger ikke, men for meg har det mye å si i alle fall. Hadde nok ikke vært på topp 100 engang om jeg hadde en død termingruppeNeida, trenger ikke det![]()
Mange som bare skriver tre ord i skravletråden. Noen av de er jo på topp 5...Nei, man trenger ikke, men for meg har det mye å si i alle fall. Hadde nok ikke vært på topp 100 engang om jeg hadde en død termingruppe![]()
Mange som bare skriver tre ord i skravletråden. Noen av de er jo på topp 5...
Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.Mange som bare skriver tre ord i skravletråden. Noen av de er jo på topp 5...
Tror ikke det er så veldig mange. Og det er jo lov meg bekjent. Det er jo fritt for alle å gjøre det.Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.
Er vel ikke det, men syns det blir litt mye av unødvendige svar bare for å få poeng. Men naturlig nok er du ikke enigDet trur jeg nok alle gjør til tider? Å det finnes ingen regel om at det ikke er lov![]()
Heheh ja, blir en del av det også, men tror nok det forekommer av mange som også ikke er ute etter poeng.Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.
Er vel ikke det, men syns det blir litt mye av unødvendige svar bare for å få poeng. Men naturlig nok er du ikke enig![]()
![]()