Hvordan i all verden....

Ikke noe problem så lenge en er effektiv;) har mann, leilighet og barn jeg også:) men er hjemme i permisjon og får skravlet litt når mini sover:)

Jeg har også mann, to barn, et sted å bo osv :p heheh

Var vel også sånn at i noen jobber kan man titte innom BV i arbeidstiden :)

Har ikke så mange innlegg men er fult mulig med aktivt terminforum :)
Har selv mann, barn, leilighet, er student men har ferie fram vil januar ;)
Har forresten mange prosjekter i desember ;)

Lurer jeg og på. :) Men jeg klarer ikke å henge med på skravletrådene, selv om jeg går hjemme i permisjon.

.... klarer man å skrive nesten 4000 innlegg her inne på 15 dager?

Jeg syns jeg er her inne MYE, og jeg har 290 :P
Kanskje du bare er her mye uten å skrive? :) da føles det sånn.
Skravletråden er veldig grei da, da går jo skravla :p

Lurer jeg og på. :) Men jeg klarer ikke å henge med på skravletrådene, selv om jeg går hjemme i permisjon.
Jeg klarte det kun når appen var treg.
Henger etter men skravler likevel :p

Neida, trenger ikke det :)
Nei, man trenger ikke, men for meg har det mye å si i alle fall. Hadde nok ikke vært på topp 100 engang om jeg hadde en død termingruppe ;)

Nei, man trenger ikke, men for meg har det mye å si i alle fall. Hadde nok ikke vært på topp 100 engang om jeg hadde en død termingruppe ;)
Mange som bare skriver tre ord i skravletråden. Noen av de er jo på topp 5...

Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.
Tror ikke det er så veldig mange. Og det er jo lov meg bekjent. Det er jo fritt for alle å gjøre det.

Aner ikke kor e finn ut poengene mine :P
Har aldri vært med på lista, selv om e veit at e skriver mye.

Det trur jeg nok alle gjør til tider? Å det finnes ingen regel om at det ikke er lov ;)
Er vel ikke det, men syns det blir litt mye av unødvendige svar bare for å få poeng. Men naturlig nok er du ikke enig ;) :p

Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.
Heheh ja, blir en del av det også, men tror nok det forekommer av mange som også ikke er ute etter poeng.

Er vel ikke det, men syns det blir litt mye av unødvendige svar bare for å få poeng. Men naturlig nok er du ikke enig ;) :p

Er vel ikke det nødvendigvis er for å sanke poeng heller da. Om du sitter å skravler live med en venninne f.eks blir det fort et enkelt ord eller fåordssetninger innimellom.
Jeg skravler her siden jeg ikke har så mange andre å skravle med:p

Og du er vel kanskje ikke den rette til å "klage" på den personen som ligger rett ved siden av deg på lista? ;) :p

Februargjengen er flinke til å skravle for å sanke poeng for å komme på topp10 lista, men såvidt jeg vet er det ingen som har klaga på det;)

Så lenge vi holder oss til reglene, så må jo folk få skravle som de vil uansett om det er for poeng eller ikke:D

Er du uenig i det? :)

Back
Topp