Hvordan/hvorfor valgte du nicket ditt?

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Mange gøyale nick ute og går på Babyverden, og jeg blir alltid så nysgjerrig på hvorfor folk velger de nickene og profilbildene de gjør- så tenkte jeg kunne starte en tråd på det!

Jeg het først (med første kid) Førstegangsprøver36, men endra til Førstegangsprøver36prøvernr2. Det ble så sykt langt, så jeg har omsider landet på CanisBebis nå. Valgte det, og profilbildet, fordi jeg har hund som hobby, og har både et tobent og et firbent barn som jeg pleier å si. Ei jente på 19mnd og en hund på 10mnd.

Artig å høre hva som ligger bak! Jeg venter på å få godkjent brukernavnet mitt. Vet ikke hvor lang tid det tar. Men det blir hvertfall Trinity, ettersom jeg digget Matrix og brukte det nicket på chattesteder som Sol.no :happy: Har liksom fulgt meg litt.

J.Kalin er en forkortelse på mitt fornavn og etternavn. Profilbildet mitt er fra Pompel og Pilt, noe jeg så på som liten. Men valgte den "moppen" da det var et bilde jeg hadde på tlf fra da jeg sammenlignet likheten mellom oss fra da jeg hadde klippet meg kort!:laughing002

"Smågoth" har vært et ordspill jeg har likt siden Nettby tiden :hilarious: Jeg er en petite gother, så passer veldig bra på meg! Og smågodt er jo bare digg :joyful:
20220609_190233.jpg

Jeg tror jeg prøvde minst 5 nick som allerede var tatt, og brukte laang tid på å finne på noe :p Valgte tilslutt et nick som ikke vil være gjenkjennelig om noen kjente skulle være her inne, det er ikke noe jeg har brukt tidligere eller som er typisk meg. Samme med bildet, det eneste var at jeg ville det skulle være noe fint :)

Bytta nicket mitt da jeg ble gravid sist. Hadde termin i November og ville bare snoke litt rundt forholdsvis anonymt. Har vurdert å bytte til noe April-relatert nå. Får se.

Nysgjerrig skeptiker… Jeg kan være litt sånn. Har hele livet vært fascinert av disse ekstremt gale - og utrolig modige vesnene som setter liv til verden.

Jeg er nysgjerrig. Det snakkes om ubeskrivelig smerte, og folk gjør det allikevel gjentatte ganger! Fascinerende.

Skeptisk. Samfunnet maler et glorifisert rosa bilde om hvordan en nybakt mor og baby skal ha det. Man har visstnok et instinkt og det kommer helt naturlig.
Det kan da ikke være så enkelt?
(Det var det ikke for min del, hallo mislykket induksjon, keisersnitt og barseldepresjon i 6 mnd…).

Graviditet og fødsel har vært mitt livs største skrekk - frem til jeg møtte den rette. Nå er baby2 under produksjon!

Bildet er tilfeldig valgt, tror det er fra en test jeg tok på nettet.

Det var egentlig helt tilfeldig. Tok bussen en lang strekning, og satt å prøvde litt forskjellig som var tatt. Hadde tilfeldigvis en imsdalflaske i hånda på bussturen, så da prøvde jeg Vannpiken og det var ledig :laughing002

Oppkalt etter en vakker fisk med englevinger som lever på havdypet :P håper vel på litt englevakt og en hav-baby

Mange gøyale nick ute og går på Babyverden, og jeg blir alltid så nysgjerrig på hvorfor folk velger de nickene og profilbildene de gjør- så tenkte jeg kunne starte en tråd på det!

Jeg het først (med første kid) Førstegangsprøver36, men endra til Førstegangsprøver36prøvernr2. Det ble så sykt langt, så jeg har omsider landet på CanisBebis nå. Valgte det, og profilbildet, fordi jeg har hund som hobby, og har både et tobent og et firbent barn som jeg pleier å si. Ei jente på 19mnd og en hund på 10mnd.
Hva slags hunder driver du med? Vi har en chihuahua og en engelsk bull:Heartbigred

Back
Topp