Hvordan holder dere ut på slutten, jenter?

I know. Er så utrolig lei selv. Samtidig er det jo dette med fødsel... og når hun skal komme feil vei i tillegg er det liksom så utrolig lite fristende å gå gjennom. Klarer heller ikke glede meg hundre prosent over babyen fordi jeg ikke aner hva jeg går til, er sliten og redd for at jeg ikke skal klare det nye livet og kjenner veldig på at alt skal forandres. Oh well. Det ordner seg. Og jeg vet jo at verdens vakreste premie venter på meg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg syns d var veldig vanskelig å se forbi fødselen med førstemann.. Jeg visste jo ikke hva jeg gikk til i d hele tatt med barn, og fødselen ble en veldig stor greie jeg måtte gjennom.. Denne gangen syns jeg fortsatt d er vanskelig å se forbi fødsel, men jeg vet hvor deilig barseltiden er, på tross av kolikk.. Så jeg klarer i mye større grad å glede meg t det er over, jeg skulle bare ønske jeg slapp å huske hvor vondt d er å føde.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mine 2 livreddere i varmen

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406276420349.jpg
    1406276420349.jpg
    59 KB · Visninger: 38
  • 1406276432511.jpg
    1406276432511.jpg
    182,6 KB · Visninger: 38
Jeg syns d var veldig vanskelig å se forbi fødselen med førstemann.. Jeg visste jo ikke hva jeg gikk til i d hele tatt med barn, og fødselen ble en veldig stor greie jeg måtte gjennom.. Denne gangen syns jeg fortsatt d er vanskelig å se forbi fødsel, men jeg vet hvor deilig barseltiden er, på tross av kolikk.. Så jeg klarer i mye større grad å glede meg t det er over, jeg skulle bare ønske jeg slapp å huske hvor vondt d er å føde.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du kan prøve å trøste deg med at alle fødsler er ulike :D Selv om man har født før så går man ikke gjennom det samme :) Kan jo hende denne blir enklere enn den du hadde sist og du ikke får et barn med kolikk ! :D
Man må prøve å se det positive i det meste :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du kan prøve å trøste deg med at alle fødsler er ulike :D Selv om man har født før så går man ikke gjennom det samme :) Kan jo hende denne blir enklere enn den du hadde sist og du ikke får et barn med kolikk ! :D
Man må prøve å se det positive i det meste :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja jeg prøver å tenke slik.. :) er ikke redd for å få en unge til med kolikk, jeg vet jo ikke hvordan d er uten kolikk.. ;) klarte d forrige gang, men d hadde vært deilig og sluppet.. :p
Fødsel slipper jeg jo ikke unna.. Ut må jo denne ungen.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hehe, ja ut må den :p

Jeg er heldig som ikke tenker så mye på den. Ut må den og vondt blir det... Så får ta det som det kommer :p

Men skjønner også at folk kan ha fødselsangst både førstegangsfødende og fleregangs :) Alle er forskjellige :)
Men siden ungen må ut så tror jeg man bare må prøve å se det positive i det man klarer :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
D er nok d beste d.. Er ikke så mye man får gjort fra eller til uansett.. :) dette er en av de tingene i livet vi har svært lite kontroll over.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, lite vi kan gjøre med den saken :p
Lite kontroll, men kan gjøre best mulig utav det :) Kroppen har jo jobbet seg fram til dette i 9mnd ! :p Så at dette skal gå bra, ingen tvil !! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er varmt i denne tropevarmen! Gleder meg til temperaturene synker litt slik det er spådd :)
Utenom det så er formen upåklagelig og de meste av tingene er på plass Gleder oss masse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snakket med søsteren min i går. Hun hadde kommet inn på føden med 5cm åpning, uten å vite det. Hun var 11 dager på overtid og skulle etter planen settes i gang. Håper jeg også får 5 cm åpning uten noen rier :p

Gutten hennes (3mann) var ute 1 t og 45 min etter første rie.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Æ nyte svangerskapet den siste tia å har god tid t babyn kjæm :)
Gubben ordne siste rest med seng,vugge å sånt mens æ e på sykehuset å alt har gått bra :)
Her har 3 vennepar/bekjente mista sine babya under fødsel den siste mnd,så tør itj å ordne så alt for masse :rolleyes:
 
Back
Topp