Hvordan holder dere ut på slutten, jenter?

M

Moderator Stine

Guest
Siste lille tiden igjen nå, så kommer skattene deres.
Er dere klare?
 
Utrolig slitsomt nå den siste tiden, men kjenner alikevell at jeg nyter alene-tiden :) Er selvfølgelig klar over at det kommer en liten en snart, men har ikke helt gått opp for meg hvor snart det faktisk er :p Alt er ihvertfall klart, så det er bare å komme :D Er 38 uker på vei, men føles ut som det er mange måneder igjen til han er her :p
 
Er så klekkeklar som man kan få blitt tror jeg. Så jeg holder neeesten ikke ut :p


Sent from my iPhone
 
Jeg har ikke ordnet noe, er så skrå sikker på at jeg går til minst termin. Så tenkte å få alt klart i permisjonstiden :p

Men er jo klar mentalt da :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har igjen å pakke fødebagen med klær til meg og samboeren, ellers er alt klart :D men guuuud som jeg venter, og det kan bli tre lange uker om jeg går til termin! Hvilket jordmor tvilte litt på sist jeg var innom :p


venter prins i august <3
 
To uker til termin ca og jeg holder fint ut enn så lenge. Har endel som må ordnes før baby kan komme, så er ikke heeeelt klar for fødsel enda, men gleder meg til å treffe bebien vår:)
 
Jeg koser meg med magen. Litt vondter og stølhet men ellers strutter jeg. Hihi. Litt varmt om dagen men får bade og spise isbiter så mye jeg kan. Rommet er klart. Mangler bare stellekommoden som foreldrene mine vil kjøpe. Men stellematte på badet er på plass da, så bleier skal vi klare å skifte. Siden lille lå i seteleie sist kontroll kan lille vente litt med å komme til vi har avklart situasjonen. Men gleder meg til holde lille babyen min i armene.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Aldri vært klarere for noe i mitt liv. Nå er jeg lei av å være gravid og føler meg egentlig ganske ferdig med graviditeten :confused: Skulle bare ønske livmorshalsen var enig i det.

Hver morgen våkner jeg skuffet over at riene ikke startet på natten, hahaha. I morgen er dagen da storesøster kom til verden ift. uker og dager, så da vet jeg at utålmodigheten vil stige ytterligere fra i morgen av :(
 
Har fire uker igjen til termin og går egentlig bare å koser meg om dagen. Såklart er det tungt i kroppen og bekkenet protesterer relativt hyppig, men så lenge godstolen er innen rekkevidde og det er et snev av gjennomtrekk i huset er det nokså fint å gå høygravid. Men er klar for å få ut mini, vil bli betryggende å kunne faktist se at han har det bra og bli kjent med han enda bedre :) for å korte ned ventetiden holder jeg på med to nettbaserte kurs, småjobber litt i hagen og strikker masse :) deilige dager!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Formen er på topp etter laaange mnd med mye plager så storkoser meg om dagen:) Sliterer litt med varmen men pytt pytt:) 3 uker igjen:)
 
Nå gleder jeg meg til å være ferdig gravid, og alt er klart til den lille skal komme :) Er i uke 36+5 så jeg må helt sikkert vente litt til :p

Gleder meg til å møte den lille gutten vår :D
 
Jeg er så klar, uke 36 +5 i dag. Alt er jo klart, litt venting nå. Gjør ikke så mye ut av fellesferien i år til min manns frustrasjon. Varmen er jo også litt tung selv for en som ikke er gravid. Reagerer veldig med vann i kroppen..
 
Med 4 dager igjen til termin har jeg veldig blandede følelser mtp. fødselen. Gruer meg veldig, så det hjelper meg noen ganger å holde ut ventetiden merkelig nok, mens andre ganger vil jeg bare ha det overstått. Holder ut så lenge jeg må.
 
Jeg er sånn passe klar, har ikke egentlig gått opp for meg enda.. Men venter samtidig veldig ! Tror virkelig jeg kommer til å savne magen :( det er så godt og føle seg vell og fin,.. Har ikke gjort det tidligere :( så det blir ett savn.. Men samtidig klar for og kunne sove på magen og slippe ryggsmerter ! Så nyter nå hver dag, helst på stranda med typen :) før han begynner på jobb 12.08.14 og termin er 18.08.14.. Så håper virkelig på fødsel før 12!! :)
 
Her er det 13 dager igjen til termin. Jeg forventer å gå over termin (gjorde det med de to andre). Men skulle han komme nå så er jeg klar. Ikke alle ting og tang som er på plass ennå, men har så jeg klarer meg de første ukene :)

Jeg nyter graviditeten - dette er min siste så må bare nyte magen. Har ikke hatt noen plager i dette svangerskapet.
 
15 dager igjen til termin her. Formen og kroppen fungerer bedre enn på lenge nå som jeg er i permisjon, og jeg storkoser meg med ventetiden og det å pusle litt hjemme. Alt er klappet og klart før mini kommer, men jeg vil gjerne at han drøyer til rundt termin. Håper bare jeg slipper å gå masse på overtid.

Gleder meg veldig til å bli ferdig med graviditeten nå og omsider bli mamma. Har vært slitsomt å være gravid, så skal bli godt å starte familielivet.
 
Med 4 dager igjen til termin har jeg veldig blandede følelser mtp. fødselen. Gruer meg veldig, så det hjelper meg noen ganger å holde ut ventetiden merkelig nok, mens andre ganger vil jeg bare ha det overstått. Holder ut så lenge jeg må.

Samme som meg.. Får ikke bestemt meg egentlig om jeg vil at d skal sette igang eller ikke, for jeg har ikke lyst til å føde..
Har hatt et fint svangerskap, men nå er jeg lei så d holder.. Menssmerter, kvalme, trøtt, kynnere, maserier, vondt i bekken og hundre varmegrader gjør at jeg er LEI! Er 39+2, så d er nødvendigvis ikke så fryktelig lenge igjen. Storebror kom til verden 39+3, som er i morgen, så håper litt på action.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Samme som meg.. Får ikke bestemt meg egentlig om jeg vil at d skal sette igang eller ikke, for jeg har ikke lyst til å føde..
Har hatt et fint svangerskap, men nå er jeg lei så d holder.. Menssmerter, kvalme, trøtt, kynnere, maserier, vondt i bekken og hundre varmegrader gjør at jeg er LEI! Er 39+2, så d er nødvendigvis ikke så fryktelig lenge igjen. Storebror kom til verden 39+3, som er i morgen, så håper litt på action.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

I know. Er så utrolig lei selv. Samtidig er det jo dette med fødsel... og når hun skal komme feil vei i tillegg er det liksom så utrolig lite fristende å gå gjennom. Klarer heller ikke glede meg hundre prosent over babyen fordi jeg ikke aner hva jeg går til, er sliten og redd for at jeg ikke skal klare det nye livet og kjenner veldig på at alt skal forandres. Oh well. Det ordner seg. Og jeg vet jo at verdens vakreste premie venter på meg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har 4 uker igjen til termin! For min del kan hun gjerne vente til rundt termin med å komme :) har kjøpt inn alt men ikke ordnet istand noe enda! Sliteer veldig med bekkenet, så skal bli godt å Være foruten! Hun kan komme når hun vil bare ETTER innkjøring i barnehagen til storesøster! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp