Var på TUL i uke 12, da så alt fint ut. Men med mye blødninger i første trimester, flere SA, og ikke helt normalt svangerskap er jeg så bekymret for at det skal gå galt frem til OUL. Det blir noen fryktelig lange uker frem til uke 20, uten å få noe «status» i mellomtiden. Har hatt ukentlig UL frem til TUL pga komplikasjoner, så når det nå plutselig skal gå maaange uker til neste sjekk føles det uutholdelig 
Ikke har jeg fått noe mage enda, symptomene blir mindre og det er generelt vanskelig å tro at alt er ok.
Noen råd til meg som kan gjøre ventetiden lettere? Når kom en tydelig gravidmage hos deg? Husker ikke noe av dette fra tidligere svangerskap

Ikke har jeg fått noe mage enda, symptomene blir mindre og det er generelt vanskelig å tro at alt er ok.
Noen råd til meg som kan gjøre ventetiden lettere? Når kom en tydelig gravidmage hos deg? Husker ikke noe av dette fra tidligere svangerskap

rundt OUL begynte jeg også å kjenne liv inni og utenpå magen, så fra da har skuldrene blitt litt lavere for hver uke baby blir mer og mer aktiv
ble "bare" to private ultralyder her, men de koster jo skjorta altså!
Vi er 150 stk på jobb og jeg vil heller dele nyheten selv enn at folk skal gjøre det på våre vegne.

Men kan jo ikke løpe på ultralyd hver uke heller. Eller jo kan jo det, men blir dyrt og det vil liksom bare gjøre meg rolig der og da. Men blir nok en ny i uke 17, ordinær ultralyd er uke 20.