Hvordan har du det? :)

Er i uke 24 nå, og er i fin form når jeg begynner å kjenne etter. Litt halsbrann og søvnvansker innimellom, men ellers greit. Takket være hjemmekontor i disse Covid - 19 tider er bekkenløsningen til å leve med, så tipper jeg klarer å stå i full jobb en god stund enda . Kjenner jo at jeg blir svært fort sliten, og er trøtt stort sett hele tiden, men tar det som en del av pakka og er bare glad formen er såpass bra, og at lillepia i magen er en svært aktiv liten krabat som virkelig sparker fra seg titt og ofte ❤️
 
Bekkenløsning idag så jeg har det så der. Virker som den skal tikke inn skikkelig nå. Så har jeg vasket endel siste dagene for å gjøre klart til visning, kan nok skylde litt på det også.

Hadde privatvisning idag og aner ikke hvordan det gikk. Føler jeg bare bablet om det som var dårlig med huset:hungover::dead:
 
Bekkenløsning idag så jeg har det så der. Virker som den skal tikke inn skikkelig nå. Så har jeg vasket endel siste dagene for å gjøre klart til visning, kan nok skylde litt på det også.

Hadde privatvisning idag og aner ikke hvordan det gikk. Føler jeg bare bablet om det som var dårlig med huset:hungover::dead:
Håper det blir salg snarest :)
 
Bekkenløsning her og :-( Klarer omtrent ikke gå. Har blitt skikkelig vondt de siste dagene! Gjør øvelser og prøver å hvile mest mulig, men ahhhh.
 
Back
Topp