Linnsi86
Glad i forumet
Da er du heldigHalsbrann er vel en av få plager jeg har sluppet unna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du heldigHalsbrann er vel en av få plager jeg har sluppet unna![]()
Ja,vannis er helt supert om dager.Begynte å spy igjen i dag etter et par uker med opphold....sitter her og trøster meg med en vannis, vannis hjelper på det meste for tiden, utenom vekta![]()
Er på tide du "spiller jeg er gravid kortet" på toget. Der er plasser forbeholdt gravide og handikappede og om du spør så føler de seg enda teitere om de ikke løfter rumpa![]()
Høres ut som meg egentlig. Sier til andre at de skal gi beskjed, men gjør det ikke selvFaktisk litt usikker på om jeg har sett sånne plasser på vårt tog, i alle fall ikke på alle avganger. Jeg må innrømme at jeg uansett ikke føler meg helt komfortabel med å be om å få en plass, syns det blir litt flaut rett og slett... Da setter heg heller på gulvet tror jeg. Kanskje jeg skal begynne å sette meg på gulvet rett ved siden av plassene som er reservert gravide/bevegelseshemmede haha! DA må det bli litt flaut eller?![]()

Akkurat nå? I dette øyeblikk.. Er jeg død sliten, varmen er forferdelig, jeg sover dårlig og begynner å få vann i bena.
Håper at formen tar seg litt opp igjen snart![]()
Masse lykke tilEr spent på morgendagen, fem timer skriftlig eksamen og et bekken som virkelig ikke samarbeider! Spennende å se hvordan det går!![]()
Vant 100kr jeg også.. Hurra!Jeg har hatt fri fra jobb idag, vært på kafé, vunnet 100kr i vikinglotto (egentlig i går, men fikk mld om det idag) OG fått B på eksamen!
Sitter ute og nyter solen og livet!![]()
Tusen takkMasse lykke til![]()