Hvordan har du det?

Begynte å spy igjen i dag etter et par uker med opphold....sitter her og trøster meg med en vannis, vannis hjelper på det meste for tiden, utenom vekta :D
Ja,vannis er helt supert om dager.
Eneste er at jeg blir tørst av isen.. Rart.. Men sant.. God bedring.. Ønsker deg en fin dag❤️

Er på tide du "spiller jeg er gravid kortet" på toget. Der er plasser forbeholdt gravide og handikappede og om du spør så føler de seg enda teitere om de ikke løfter rumpa:D

Faktisk litt usikker på om jeg har sett sånne plasser på vårt tog, i alle fall ikke på alle avganger. Jeg må innrømme at jeg uansett ikke føler meg helt komfortabel med å be om å få en plass, syns det blir litt flaut rett og slett... Da setter heg heller på gulvet tror jeg. Kanskje jeg skal begynne å sette meg på gulvet rett ved siden av plassene som er reservert gravide/bevegelseshemmede haha! DA må det bli litt flaut eller? :)

Faktisk litt usikker på om jeg har sett sånne plasser på vårt tog, i alle fall ikke på alle avganger. Jeg må innrømme at jeg uansett ikke føler meg helt komfortabel med å be om å få en plass, syns det blir litt flaut rett og slett... Da setter heg heller på gulvet tror jeg. Kanskje jeg skal begynne å sette meg på gulvet rett ved siden av plassene som er reservert gravide/bevegelseshemmede haha! DA må det bli litt flaut eller? :)
Høres ut som meg egentlig. Sier til andre at de skal gi beskjed, men gjør det ikke selv :p alle tog skal egentlig ha sånne plasser. Men, tenk og over at det er tryggere for deg og den lille å sitte på sete enn på gulvet om noe skulle skje. På tide å øve på å be folk flytte seg...på en høflig måte;):p

27+3 og kan knapt gå pga bekkenløsning. Noe som er en utfordring med ei på 20 Mnd som er høyt og lavt...
Gikk for lang tur, løftet/bar mye på minste skatten på denne turen, hadde flere timers kjøretur på få dager, og vips så er jeg helt elendig i bekkenet, rygg og med stråling i ene rumpeballen, og ned å ut i ene foten.
Så det gjør vondt vær gang jeg løfter den...
Håper at om jeg roer ned så langt det lar seg gjøre at det går seg til igjen så det blir bedre enn dette, og ikke verre...
Løfting, og gåturer må jeg bare begrense men, ut må vi Lille 2014 og jeg :D

Formen er god :-) Fysisk merker jeg nesten ikke noe til graviditeten. Det er digg. Eneste jeg "sliter" litt med er at jeg blir mer trøtt. Skal starte å jobbe 80% fra neste uke. Er da i uke 31. Har jobbet 100% frem til nå. Gjør det for å ha litt energi og overskudd til å være noe for elevene mine. Føler jeg blir litt sliten på lange dager.

Er 28+2 i dag. Formen er helt grei. Sliter med bekkenet, så lite aktivitet.
Ruger. Koser meg innimellom, men gleder meg veldig til hun kommer ut. :)

Er 28+3 i dag. Formen er egentlig helt fin, bortsett fra det j***a bekkenet som verker. Har rimelig kraftige strålesmerter nedover i rumpa, beinet, lysken.. Noen ganger er lysken så ille at jeg ikke klarer å gå. Så jeg er sykemeldt, men jeg koser meg faktisk! Trener så mye jeg orker for å holde smertene og muskulaturen i sjakk, stuller og steller med barnerommet og koser meg med magen. Så alt i alt har jeg det veldig fint :happy:

27+4.. Formen er bra..
Lite smerter og andre planer.
Er litt kvalm i ny og ne..og er en del trøtt.. Men ellers går det bra..
Hva med dere?

29 + 2 og sliter veldig med bekkenplager!!! Må tidvis gå med krykker pga klarer ikke belaste høyre ben.. :-(

Men ellers er humøret (bortsett fra når jeg har det som værst) og formen ellers på topp :-)

God Morgen. Da er jeg begynt på uke28. Hurra. Ryggen og bekkenet har tatt kvelden og formen er litt laber. Prinsessa i magen er også rolig om dagen,liker når det er mer liv.
Så må bare følge med:-) ønsker alle en fin dag.. ---(-@

Formen er fin og humøret er egentlig ganske bra. Tidvis så sterke smerter i bekkenet at jeg ikke kan gå,og jeg merker at styret med arbeidsgiver og NAV stresser meg ganske mye.. får bare krysse fingrene for at alt ordner seg og bare glede meg til lille kommer,som tross alt er det viktigste i livet mitt :Heartblue:happy:

Akkurat nå? I dette øyeblikk.. Er jeg død sliten, varmen er forferdelig, jeg sover dårlig og begynner å få vann i bena.
Håper at formen tar seg litt opp igjen snart :)

Jeg har hatt fri fra jobb idag, vært på kafé, vunnet 100kr i vikinglotto (egentlig i går, men fikk mld om det idag) OG fått B på eksamen!
Sitter ute og nyter solen og livet! :D

Er spent på morgendagen, fem timer skriftlig eksamen og et bekken som virkelig ikke samarbeider! Spennende å se hvordan det går! ☺️

Back
Topp