Hvordan har det vært med planlegging..?

 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja :)
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på første forsøk!
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 6 år.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det passer veldig bra :)
 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja, vi begge var klare for å få en liten en i hus :)
Prøvde dere lenge før spira satt? Sluttet på p-pillen i februar, ble gravid i august :)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 8 år :)
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Passer bra :) Skulle ønske jeg hadde en fast stabil jobb å komme tilbake til etter permisjon, men det ordner seg nok :)
 


 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Veldig planlagt
Prøvde dere lenge før spira satt?      Vi prøvde i litt over et år, men hadde en SA inni der.
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Ja gift i ett år og sammen i 8 år.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå?  Det passer veldig bra. Skulle ønske aldersforskjellen blei litt mindre men det kan man jo ikke bestemme selv.



 

Her var barna i magen veldig planlagt. Har prøvd litt fra og til i 2 år siden vi mistet i 2009.. Har vært sammen med barnefaren i litt over 4 år:) Det hadde passet bedre med barn i 2009 når jeg hadde en fast og trygg jobb. Nå er jeg akkurat ferdig med å være student og har en deltidsjobb. Vet ikke om jeg har jobb når jeg er ferdi i mammaperm, men dette er en ting som ikke betyr noe. Sambo har fast og trygg jobb. Pluss at vi flytter inn i nytt hus i februar, så det er ingen krise :) Gleder oss utrolig mye til å bli foreldre!!
 

 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Nei absolutt ikke. Vi var egentlig fornøyd med de to vi har... :-)
Prøvde dere lenge før spira satt?
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 9 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det passer bra, selv om det ikke var planlagt. Vi har faste og trygge jobber begge to, tjener godt, har stort hus. Minstemann blir ca 2 år når mini kommer, og det blir fin aldersforskjell mellom dem. Aberet er jo tiden, når vi begge har krevende jobber og jobber mye, men alt går bare man vil! :-)

 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Veldig godt planlagt ;)
Prøvde dere lenge før spira satt? 2 mnd etter legens klarsignal var vi gravide...
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 7,5 år <3
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Blir nesten 5 år imellom ungene, og litt ombygging i huset etterhvert..men det måtte til :D Så her passer det supert ;)
 
 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja, her var det planlagt.
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på første forsøk, hadde da en SA og ble gravid igjen før jeg fikk tilbake mensen.
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Vi har vært sammen i 4 år når barnet kommer.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? På tide med søsken for junior! :o)
 

Var ikke planlagt nei. Vi var egentlig ferdig med babyer, men er selvsagt veldig velkommen. 

Jeg har vært sammen med min mann i litt over 13 år.

Vi har 7 seter, så vi trenger ikke ny bil heldigvis, men mangler ett soverom... Har en plan på det, og ett rom tilgjengelig, så det skal gå fint. 

 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja (Vi slutta på pilla og så fikk vi se...)
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt med en gang :)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Siden begynnelsen på året <3
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det var jo planlagt, og det passer aldri helt å ta seg 'fri' fra jobb uansett. Begge i fast jobb som tilrettelegger mtp gode løsninger på lønn, ammetid (for min del) osv :)
 


Er barnet (barna) i magen planlagt?  Ja :) Nøye planlagt og tilrettelagt :p
Prøvde dere lenge før spira satt? Første forsøk. Hadde kun to mens før jeg fikk positiv test :)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 2,5 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Bra =) Begge fast jobb, eier hus sammen, stasjonsvogn og masse kjærlighet og omsorg <3



 


Er barnet (barna) i magen planlagt?  Nei, vi skulle egntlig vente et år til før vi begynte prøving.
Prøvde dere lenge før spira satt? nei.. he he..
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Vært sammen i snart 5 år.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det var jo ikke helt planlagt, men man får alt til å passe. Er veldig velkommen og var aldri i tvil om vi skulle beholde :)



 

Er barnet (barna) i magen planlagt? Nei det var ikke planlagt.. Ble gravid utenfor livmoren og måtte opereres i august. Selvom det var tøft fant vi jo på en måte ut at vi begge gjerne ville ha barn, men ville helst vente en stund. 
Prøvde dere lenge før spira satt? Ble gravid igjen rett etter operasjonen, før jeg fikk mensen igjen... 
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 9-10mnd ca, så rimelig ferskt forhold :-) 
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det passer igrunn ganske dårlig, da vi begge har reisejobb, og jeg fikk et enormt karrierehopp dette året. Det må en del planlegging og tilpassing til, og jeg ender vel opp med å gi opp den nye karrieren og finne meg annen jobb, men alt kan vel løses til slutt. Sånn ellers kjøpte vi oss hus og stasjonsvogn, så vi har værtfall både hus og bil med plass nå :-) 
 
Back
Topp