Hvordan har det vært med planlegging..?

blåkanin

Glad i forumet
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt?
Prøvde dere lenge før spira satt?
Har dere vært sammen med barnets far lenge?
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå?
 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Veldig planlagt her :)
Prøvde dere lenge før spira satt?   Satt på 2. forsøk :)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Vi har vært sammen i 8,5 år nå, gift i litt over tre.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det passer egentlig veldig bra, nettopp flyttet inn i nytt hus, så nå har vi god plass. Mini som vi har fra før nærmer seg 2 år, så det er "på tide" med søsken for at det ikke skal bli for lang tid mellom dem.. Men sånn med jobbsituasjonen kunne det selvfølgelig passet bedre.. håper å komme noenlunde i mål med prosjektet mitt før jeg skal ut i permisjon.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt? jupp
Prøvde dere lenge før spira satt? klaffet på første
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 3.5 år, så første barnet var absolutt ikke planlagt!
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? det passer bra, men må utsette studiene ett år. vi vil ha liten aldersforskjell mellom barna, jeg vil ikke måtte gå gravid og ta permisjon etter endt studie for da vil jeg heller jobbe, og vi vil ikke ha "babyer" når vi er 30, så da ble det kun nå det passet :)
 

Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på 2. forsøk
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Vi har vært sammen i ca 7,5 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Det passer fint, har en jente som blir 5 og en gutt som blir 3 før barnet kommer så det blir grei aldersforskjell på barna, og vi er fortsatt i "småbarn-modus." ;-)


 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Nei
Prøvde dere lenge før spira satt?
Har dere vært sammen med barnets far lenge? litt over 12 år :)
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Egentlig veeeeeldig dårlig, men er koselig selvom!
 


blåkanin skrev:
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Veldig!!!
Prøvde dere lenge før spira satt?20 måneder, men mistet 3 ganger før i år.
Har dere vært sammen med barnets far lenge?14 år i januar!
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Bra, må bare bli vant til alt igjen, da de andre barna er allerede 8 og 10 :)


 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Nei
Prøvde dere lenge før spira satt?
Har dere vært sammen med barnets far lenge? rett over 3 år :)
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Ehm, passer det egentlig noen gang å få barn? Kunne nok ha passet bedre, jeg må utsette studiene et år, og har dermed 3 år igjen før jeg er ferdig :P heldigvis er det relativt greie støtteordninger :)
 



 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja :)
Prøvde dere lenge før spira satt? 3 mnd innkl en SA
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 3 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Perfekt. Akkurat flyttet inn i nytt hus og har opparbeidet oss god og stabil økonomi


 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Nei og Ja. Har ikke brukt noe prevensjon så skjedde det så skjedde det:)
Prøvde dere lenge før spira satt? ......
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 11år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Passer bra det:)
 


blåkanin skrev:
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Ja veldig planlagt hehe...veldig
Prøvde dere lenge før spira satt? over 1 år
Har dere vært sammen med barnets far lenge? vært sammen i 8 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? bra, men skulle ønske jeg hadde fast jobb, men den lille er velkommen


 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Jepp :-)
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på første forsøk :-)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 10 år :-)
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Passer bra, siden vi vil ha to tette, har ei jente på 18 mnd :-)

 


Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja, veldig planlagt
Prøvde dere lenge før spira satt? Ca halvannet år, gikk på 1.prøverørsforsøk
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 3,5 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Helt perfekt. Vi har trygge jobber begge to, hus, stasjonsvogn og et ledig soverom :)



 
Så langt unna planlagt som det går an tror jeg... Sterilisert mann og jeg på cerazette, men ble gravid allikevel gitt...
Sååå vi har ikke prøvd i det hele tatt.
Vi har vært sammen i 10 år i Januar - gift i 9 av dem. Har 4 barn fra før sammen. Var ferdig etter 3 barn - nr. 4 er ppille unge og denne er steriliserings OG ppille unge <3
Passer inn i livene våre?! Neeei, men det skal da gå uansett. Vi har et stabilt og godt forhold, og er allerede "låst" av de andre 4 barna vi har - så er ikke der saken ligger, men jeg er egentlig ute i et lærlingeløp, og kom i september tilbake etter et års sykemelding, så hadde jo sett at jeg kunne fått jobbet da, men på grunn av tidligere sv.skap, så skal jeg holde meg mest mulig i ro når jeg er gravid - så ble ikke noe jobbing på meg...
Ellers så har vi stort hus og stor bil, og alt ordner seg - men jeg ville på ingen måte, eller under NOEN omstendigheter planlagt å få barn sånn som ting er nå. Var i grunn travelt nok med 4, men blir nok koselig med 5 også <3
 


blåkanin skrev:
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Ja, veldig planlagt:)
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på andre forsøk
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Har hvert sammen med barnefar i 4 år i januar og har en liten en fra før av.
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Kjempe bra siden begge har 100 % stillinger og lille gutt er 2,5 år når neste mann kommer :)



 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Jepps :)
Prøvde dere lenge før spira satt? Satt på første forsøk :)
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 4,5 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Passer fint :)
 


blåkanin skrev:

 
Er barnet (barna) i magen planlagt? Jaaaa
Prøvde dere lenge før spira satt?Ja, 2 aborter før nå..
Har dere vært sammen med barnets far lenge? 11 år
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Veldig bra!!



 
Er barnet (barna) i magen planlagt: Ja 
Prøvde dere lenge før spira satt: 2 år, men har vært gravid to ganger tidligere i år.
Har dere vært sammen med barnets far lenge: 4 år. Gift i 2 1/2
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå: Økonomisk sett så passer det dårlig, men med tanke på kjærlighet og tid til barnet så passer det perfekt. Vi får alltids hjelp av våre foreldre økonomisk sett om det skulle bli vanskelig.
 


blåkanin skrev:
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt?
forsåvidt. Men vi rakk liksom ikke prøve før den satt.. Prøvde dere lenge før spira satt?
nei.. Som sagt rakk vi ikke det;-) Har dere vært sammen med barnets far lenge?
over 9 år. Vært gift i fire år i februar Hvordan passer en liten inn i livet deres nå?



egentlig ganske greit ;-)
 

blåkanin skrev:
Vet ikke om det har vært en slik tråd tidligere, men hvordan er det med dere jenter.
 
Er barnet (barna) i magen planlagt?  Ja :)
Prøvde dere lenge før spira satt? Bare i 2 mnd, men fikk hjelp av pergotime fra første stund :) 
Har dere vært sammen med barnets far lenge? Vi har vært sammen i 7 år og gift i 5 :)
Hvordan passer en liten inn i livet deres nå? Helt supert :)
 
Denne var planlagt! Satt på første forsøk!! Vi har vært sammen i fem år, og syns det er på tide med en ny mini, siden storesøster er 4 år nå.
 
Back
Topp