Hvordan har dere det?

Ikke særlig kult. Ligger alene på barsel med høytblodtrykk mens lille jenta mi ligger på barneavdelingen. Har vært mye siden lille ble født da hun var så stor at de måtte kontrollere blodsukker som var lavt først, også fikk hun påvist høy blodprosent og må ha ekstra tilførsel av væske og få i seg store mengder med mat. Hun har også vært 24 timer i lys. Kjenner at dette ble en skikkelig kjip start på hele barseltida da det absolutt ikke ble som jeg hadde håpa på. Har vært så plaga i svangerkapet så når jeg fikk påvist svangerskapsforgiftning og endelig ble satt igang så så jeg endelig litt lys i enden av tunnelen. Nå vet jeg ikke hvor lenge vi blir her, men er evig glad for at jeg er på et såppass lite sykehus at barneavdelingen bare er rett borti gangen her og jeg får dra å kose og hilse så mye på lillesnuppa som jeg vil. Har også fått litt melk som jeg får pumpa ut så jeg føler meg ikke helt nyttesløs her heller. Nå håper vi snart på å bli friske nok til å få reise hjem og starte hverdagen.
 
4 dager siden fødsel og jeg er veldig sliten. Det var en tøff fødsel, sår og øm nedentil og helt ødelagt i bekkenet. Lite søvn og føler jeg lever i en boble, men er veldig glad og lettet over at det er over, og at jeg bare kan nyte tiden framover.
Leit å høre at du er så sliten. Mener og ha lest på fødselsoversikten at du fødte på Levanger? Såfall er vi/var vi her samtidig! Jeg fikk vel noen få timer før deg bare. Håper du snart føler deg bedre! <3
 
Veldig lei og sliten, sover dårlig og går kun og venter. 41+0 idag, og ingen tegn:(
 
Sitter her med lille skatten som er 6 dager i dag. Kjenner jeg føler meg overlykkelig for dette lille mennesket.
Kroppen føles grei, så klart litt sår men ikke veldig ille. [emoji7][emoji7]
 
Da har vi det likt. Har i tillegg gangsperr i hele kroppen, spesielt hendene etter mye klemming... :rolleyes:

Ja, gangsperr! Jeg har brukt muskler jeg ikke ante at jeg hadde! Og sprengte blodkar rundt øynene pga pressing :hilarious:
 
Back
Topp