Hvordan har dere det?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gratulerer til alle dere som har født :D
Og lykke til til alle dere som venter :D

Hvordan har dere det nå om dagen alle sammen?
 
Lei, lei, lei[emoji85][emoji85][emoji85] utenom det, bare bra[emoji23][emoji23]
 
Utrolig lei og klar for neste epoke!
 
Lei og sliten. Termin i morgen. Har gått å håpet i 2 uker allerede. Håper det skjer noe iløpet av helga
 
Har det veldig fint, men begynner å bli utålmodig! Koser meg med å kjenne på spark og bevegelser, men vil veldig gjerne ha han på utsiden nå :)
 
Samme som de fleste over. Det går jo fint, men termin er passert, jeg er utålmodig og vil ha fødsel overstått! Møte den lille :D
 
Termin imorgen (eller idag siden det er over midnatt) og er veldig lei. Lei av å ikke kunne bevege meg fritt, lei av å ha ekstremt varme føtter og urolige bein, lei av å være så tung og svær og alle andre plager. Men samtidig går det forholdsvis greit siden jeg er så nær målstreken og vi snart sitter med den lille tulla vår i armene :Heartred
 
Veldig lei av å være så sliten og alle plagene som følger med. Er veldig klar til å få han ut!
 
Henger meg på med de andre :p termin på mandag,men er i relativt fin form og tenker egentlig at jeg kommer til å gå over.. Også lei av spørsmål fra familie og venner som (naturlig nok) er nysgjerrige og venter på oppdatering:-/
 
Jeg sitter med lillesnuppa i armene så jeg har det helt topp:)

Litt lei av at kroppen ikke har kommet seg helt enda men det kommer nok på plass etterhvert det også :)
 
Som de fleste venterne her så er jeg nok litt lei. Jeg har en uke til termin så jeg bør ikke klage enda og er jo i god form enda, selv om det stadig blir tyngre, men det "verste" er å ikke vite når vi får møte henne, hadde jeg vist en dato hadde det vært lettere å forholde seg til tror jeg. Synes denne ventetiden er litt bortkastet altså :p Føles som det ville vært mer produktivt å ha jenta her i stedet for å finne småting å fylle dagene med.
 
Nå har jeg enda 2 uker til termin, men er overhodet ikke lei og formen er fin. Vi gleder oss selvsagt til lillemor kommer ut sammen med oss, men gjør ikke noe om hun venter til termin så vi får gjort alt vi ønsker å få på plass[emoji28]
 
Jeg har vondt, veldig mye vondt faktisk og er vel så og si sofasittende, derfor er jeg veldig klar for å få tilbake kroppen min samtidig som jeg er redd for fødsel og barseltiden så er jeg klar til å få han ut nå og bli ferdig med det. Samtidig som jeg tenker han godt kan holde seg inne i ett par uker til[emoji85] litt blandede følelser her altså [emoji16]
 
Lykkelig! Men også overveldet over alt som følger med å være nybakt mor. Har en 2 dager gammel gutt i armene mine ❤ Veldig sår og øm der nede...
 
Sykt vondt i bekknet og helt utkjørt etter netter uten søvn pga heftig liv i magen. Skjønner ikke hvordan fødselen skal gå!!
 
Lykkelig! Men også overveldet over alt som følger med å være nybakt mor. Har en 2 dager gammel gutt i armene mine ❤ Veldig sår og øm der nede...
Da har vi det likt. Har i tillegg gangsperr i hele kroppen, spesielt hendene etter mye klemming... :rolleyes:
 
Sykt vondt i bekknet og helt utkjørt etter netter uten søvn pga heftig liv i magen. Skjønner ikke hvordan fødselen skal gå!!
Huff, føler med deg, jeg sover greit når jeg først sovner, men hun er så utrolig aktiv når jeg kommer i seng at jeg ikke får sove på et par timer, spesielt fordi hun dytter på blæren konstant. :bored:Det virker som om det er det at det blir stille og at jeg legger meg ned som får henne i gang så det hjelper ikke å legge seg senere heller. Begynner å bli ganske sliten av å gå høygravid nå... Vil bare ha henne ut her med meg. :Heartred
 
4 dager siden fødsel og jeg er veldig sliten. Det var en tøff fødsel, sår og øm nedentil og helt ødelagt i bekkenet. Lite søvn og føler jeg lever i en boble, men er veldig glad og lettet over at det er over, og at jeg bare kan nyte tiden framover.
 
Back
Topp