Hvordan har dere det?

Kvalm, trøtt og mye stikkinger/strekninger i livmoren:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalm og ekstra sliten. Har klart i en uke å holde kvalmen i sjakk ved å ta det veldig rolig, ligge på sofaen mens ungene er i bhg, og spise jevnt. Tidligere har det blitt mye verre rundt uke 10 til15, så jeg gruer meg fælt.

Her går d i grunnen ganske bra! Kjenner kun litt murrlnger i nedre del av magen. Den volsome trøttheten har heldigvis gitt seg foreløpig :)

Venter en liten i februar ❤️

Største problemet her er at jeg er så utrolig trøtt/sliten! Har masse andre symptomer, men det går helt fint - men når jeg er så trøtt som nå har jeg så minimalt med tålmodighet, og veldig kort lunte, og det er ikke mye koselig :(

Bekkensmerter er igrunn det verste her. Ellers litt trøttere enn vanlig, litt uvel når jeg er sulten, veldig oppblåst og veldig ømme pupper, ellers er formen helt på topp :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Opp og ned her :-) ikke fullt så kvalm i dag, men lært å spise riktig (små måltider, ofte) så blir ikke fullt så dårlig lengre :-) snart 9 uker :-D

Litt trøtt, litt halsbrann, litt uggen og bittelitt ømme pupper. Er fortsatt tidlig da(5+1) så kan jo bli verre etterhvert som dagene og ukene går.
:)

Taster fra BV Forum - appen

Lite å klage på her i grunn :) (banker i bordet) men eg er ganske mykje trøttere en eg pleier å vere :( håpar ikkje det blir so mykje verre! Sliter litt på jobb om dagen :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Opp og ned :) kommer helt an på om jeg er flink til å slappe av, få hvilt nok og spist ofte nok, men ikke for ofte heller :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Trøtt og må tisse masse :p ellers ikke noe.. Spent på om jeg blir kvalm denne gangen!

Småstressa fordi jeg ikke har symtomer... Men er visst like vanlig som å ha symtomer har jeg lest. Så bør jo egentlig bare være glad.

Venter en liten i februar ❤️

Idag har jeg vært ekstremt dårlig. Gikk bra helt til siste møte på jobb idag. Satt da å holdt meg for munnen i tilfelle jeg brakk meg. Etter dette møtet var jeg totalt utslitt. Samboeren var ikke hjemme idag så det ble i tillegg to turer med hunden på meg. Har nå lagt meg, og kjenner at jeg så vidt orker å røre meg. Håper på en mye bedre dag i morgen!

Har hatt ein liten blødning og Symptomene har avtatt:( trur kanskje eg har hatt ein MA... Tidlig ul på torsdag, då skal eg være 8+6 på vei. Krysser fingrene for at eg tar feil og at alt er bra:)

Har hatt ein liten blødning og Symptomene har avtatt:( trur kanskje eg har hatt ein MA... Tidlig ul på torsdag, då skal eg være 8+6 på vei. Krysser fingrene for at eg tar feil og at alt er bra:)
Ha lest om flere som mister symptomer fordi de har hatt en blødning og trodd det har gått ad undas. Så har de fått se liv på UL og da kommer alle symptomene tilbake. (Rett og slett psykisk.) Krysser fingrene for deg på torsdag! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg!

Fra mobil.

Var kraftig forkjølela 2 første ukene, og jaggu er jeg blitt forkjøla igjen. Potte tett i nesa og sår hals. Føler meg skikkelig lekker med rennende nese og snytepapir overalt ;) Håper det går fort over denne gangen.

-iPhone appen-

Back
Topp