Hvordan har dere det?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Her er formen veldig opp og ned. Om jeg har sovet mye på natten er jeg mindre kvalm og sliten. Men blir selvfølgelig nervøs av det å Hehe

Last edited:
Formen er overraskende bra. Av og til tenker jeg at kanskje er det egentlig en svulst, som kom akkurat idet eggløsninga var. Jeg har ingen symptomer akkurat nå. Var litt gråtlabil en periode, men det gikk over. Litt svimmel når jeg reiser meg raskt, men ikke som plager meg nevneverdig. Tidligere svangerskap har jeg hatt heftig kvalme og svimmelhet fra uke 6, så jeg har noen få dager på meg til å nyte symptomfriheten.
Men det er såååå godt å tenke på alt som (forhåpentligvis) skal skje i tiden framover ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært forkjølet en uke og det har overskygget en del. Men nå merker jeg murringer og er trøtt, veldig trøtt. Kvalmen hos meg har ikke kommet før i uke 7-8 før som gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig trøtt, men ellers fin :)
Venter på at kvalmen skal komme sigende... :(
Forrige gang var helt forferdelig, husker jeg hadde med meg hundeposer i veska til å spy i overalt... :P

Her er formen sjaber. Blir mer kvalm og svimmel for hver dag som går, og har virkelig fått hundenese. Spyr heldigvis ikke, håper å slippe akkurat den biten. Og så trøtt da, hele tiden. Det er et slit det her. Kommer kroppen noen gang til å føles normal igjen, eller er dette den nye normalen?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Trøtt noen dager, da må jeg sove litt på sofaen på ettermiddagen. Ellers småuggen hvis jeg er veldig sulten og hvis jeg har sovet på dagtid.

Har litt murringer i mage/korsrygg av og til, men det skjer kanskje to ganger i uken.

Veldig mye trøtt, litt ømme pupper. Har sluppet unna den værste kvalmen fåreløbig ihvertfall, så håper den ikke kommer snikende!! Har hatt en del murringer og sliter veldig mye med treg mage :(

Murringer i magen, å korsryggen, humørsvingninger så det synger etter, veldig ømme og såre pupper, sulten HELE TIDEN! å dette gjør jeg med stolthet♡ er bare 6+3 idag så er lenge igjen^^

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Murringer og litt ryggvondt. Småuggen/kvalm, men absolutt i fin form! Metallsmak i munnen.

Spotter litt, brunt, men av og til mer rødlig. En dag var helt uten blod. Derfor er jeg usikker på hvordan dette går, og tør ikke slippe gleden løs. Har tatt hcg blodprøve idag og skal til gyn torsdag.

Har tisset på noen el tester de siste dagene, og de er like knallsterke hver gang. ( de reagerer jo på hcg også)

Tips til å holde kvalmen i sjakk er å holde blodsukkeret gjevnt. Spis ofte! Drikk masse vann. Sov når du kan og vil. Ta vare på dere selv.

Selv har jeg lite symptomer enda, ømme bryst og murringer. Hormonsvingninger som går kraftig ut over min samboer :p trøtt og sliten.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har en del murring i mage og rygg, og trøttheten begynner å komme sigende... *gjesp* :)

Anonym for now :D

Jeg er kvalm 24/7 og har vært det i 3 uker allerede, kvalmen kom veldig tidlig i dette svangerskapet dessverre. klarer såvidt å få i meg mat og har null energi. Litt murringer, ømme pupper og veldig hormonell. Jeg ser bare frem til kvalmen er over så jeg kan leve normalt igjen. Er 8+0

Jeg har fått skikkelig kvalme den siste uka! Holder på å bli gal... Skikkelig ubehagelig. Utenom dette så har jeg kjempevonde pupper, trøtt, null energi og svimmel. Litt stikkinger og murringer i ny og ne også, men det kan jeg leve med.
Skjønner ikke at folk kan være gravide uten og vite det :-)

Er mye trøtt og kvalm. Og kvalmen blir bare verre og verre. Har fram til onsdag ikke spydd, samt klart å holde kvalmen i sjakk ved å spise. Nå er matlysten dalende. Har hitill spydd annenhver dag, og har ofte brekninger. Håper det blir bedre før uke 12. 33 dager igjen<3

Sliten.no har vonde pupper og føler meg syk rett og slett. Innimellom vonde stikkninger nedi der regner med det er livmoren som strekker seg. Gleder meg til ul på mandag kl 2

Trøtt hele tiden!! Ømme pupper og noe murringer :) forholdsvis fredlig enda :) blir kvalm av enkelte lukter, håper det blir med det! Men man vet jo aldri :p

Back
Topp