Hvordan har dere det nå? :)

Ja dette bekkenet er noe herk :p
Jeg har jo jobbet gradert i over 1mnd nå, og det har funket kjempe bra for bekkenet!
Men for enerigien min har det ikke funket :p
Jeg har fri på mandagene, og resten av uken jobber jeg kortere dager. Men problemet er vell at jeg starter senere på dagen, og jobber da til 16.00/16.30.
Så er like sliten når jeg kommer hjem som jeg var før :/

Skulle ønske jeg kunne startet tidligere på jobb, å være ferdig tidligere. Men er jo helt umulig på arbeidsplassen!
Så nå tror jeg at jeg skal sykemelde meg 20% til, så får jeg en dag til hjemme i uken :)

Selv er jeg snart i uke 27,så det begynner å ta på all denne jobbingen :)
 
Hei alle sammen! Leeeenge siden jeg har vært her nå, nettopp pga dårlig form! Kjørte hardt på i begynnelsen av skoleåret (er lærer). Mannen min reiste ut og vi har to snupper på to og fire. Jeg jobba fullt med stadig mer migrene og hodepine (har slitt med svangerskapsmigrene i alle svangerskap), men syntes ikke jeg kunne sykemelde meg, mangel på vikarer osv... så jeg holdt ut helt til det nesten var uutholdelig, og jeg endelig kom meg til legen. Da hadde jeg migreneanfall heeele tida (stress trigger anfallene). Legen sykemeldte meg 100 %, dette var i slutten av september, og jeg har nærmest ligget på sofaen siden. Nå kjenner jeg at nettopp sofaslækkinga har hjulpet - jeg føler meg litt bedre og har færre anfall. Men tror sv.skapsmigrenen skyldes hormoner, så den er der fortsatt. Og siden den helt klart blir trigga av stress tror jeg nok jeg vil bli sykemeldt frem til permisjonen starter rundt 8.feb.

Jepp, det var litt om min helsesituasjon!

Skal henge litt mer her inne nå, har savnet dere :))))
 
Back
Topp