Hvordan har dere det jenter?

Monafie

Flørter med forumet
Hvordan har dere det?
Noen planer i dag?

Jeg skal straks på skolen, og er såååå trøtt... Etter skolen skal jeg hente Trym i bhg og sønnen til venninna mi, så skal vi hjem til de og lage prim faktisk :)

Ha en fin dag :cool:

God morgen :)
I dag er det jobb til fire, så er det vel sofa og tv i kveld :D hihi.

Så gøy at du skal lage prim, er det vanskelig?

God morgen :)
I dag er det jobb til fire, så er det vel sofa og tv i kveld :D hihi.

Så gøy at du skal lage prim, er det vanskelig?

Har aldri lagd det før, som vet ikke :) Har fått ett glass av venninna mi, så i år skulle jeg få bli med å lage :D Den er veldig god! Og kjempe fin julegave :)
Ha en fin dag på jobb :D

Har aldri lagd det før, som vet ikke :) Har fått ett glass av venninna mi, så i år skulle jeg få bli med å lage :D Den er veldig god! Og kjempe fin julegave :)
Ha en fin dag på jobb :D

Så spennende da :) du får ha lykke til!

Hvordan har dere det?
Noen planer i dag?

Jeg skal straks på skolen, og er såååå trøtt... Etter skolen skal jeg hente Trym i bhg og sønnen til venninna mi, så skal vi hjem til de og lage prim faktisk :)

Hei.
Jeg har det bare bra :) ligger her på sofaen og tenker på om jeg sku ha begynt å gjøre litt her:p
Men ligger så godt:D

Kos deg på skola og ha en fin dag;)

Er på jobb nå, men lengter hjem til senga! Har hatt våken natt men kvalme, oppkast å murringer i magen :-/ er sånn passe gåen og trøtt kan man si :-O

Jeg har det bra i dag
=) Kvalmen er på plass så klart men skal spise litt loff med gulost (eneste som fungerte i går) så håper det blir bedre =) skriver litt talekort til i kveld når jeg skal være foredragsholder. gruer meg da jeg er så trøtt på kvelde og dette er første gang jeg skal gjøre det alene... men blir nok bra =) Jeg kan jo det jeg skal snakke om, må bare ikke glemme noe :p

Hvordan har dere det?
Noen planer i dag?

Åh prim hørtes godt ut nå, faktisk :D Spennende å lage selv også.
I dag kommer søsteren til samboeren min på besøk med datteren sin og skal ligge over til søndag. Er en mnd akkurat mellom hennes jente og jenta vår, så de er som Tuppen og Lillemor sammen, hihi :)
Blir en koselig langhelg

Skulle egentlig få avspasering i 2 t i dag, men får det ikke likevel. Pga ei som er syk hele tiden, kjenner jeg blir rimelig forbanna :( Greit at hun et syk altså, men så kjedelig at det er så mye og at det går utover alle andre! Dagens syt..

Jeg har det bra i dag
=) Kvalmen er på plass så klart men skal spise litt loff med gulost (eneste som fungerte i går) så håper det blir bedre =) skriver litt talekort til i kveld når jeg skal være foredragsholder. gruer meg da jeg er så trøtt på kvelde og dette er første gang jeg skal gjøre det alene... men blir nok bra =) Jeg kan jo det jeg skal snakke om, må bare ikke glemme noe :p

Gikk det bra? Hva holdt du foredrag om?

Åh prim hørtes godt ut nå, faktisk :D Spennende å lage selv også.
I dag kommer søsteren til samboeren min på besøk med datteren sin og skal ligge over til søndag. Er en mnd akkurat mellom hennes jente og jenta vår, så de er som Tuppen og Lillemor sammen, hihi :)
Blir en koselig langhelg

Det hørtes hyggelig ut ja! Kjekt med tantebarn ❤ Har 8 tantebarn! 5 stk fra 6 år og ned til 8 mnd ❤❤

Skulle egentlig få avspasering i 2 t i dag, men får det ikke likevel. Pga ei som er syk hele tiden, kjenner jeg blir rimelig forbanna :( Greit at hun et syk altså, men så kjedelig at det er så mye og at det går utover alle andre! Dagens syt..

Så irriterende! Når jeg gikk gravid sist hadde vi ei som hadde mensen smerter så hun orket ikke jobbe! Satt å så på meg som var 8 mnd på vei lempe av hundemat fra en pall og gjøre alt :confused: hun fikk sparken.... Funka jo ikke hun!

Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!

Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..

Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!

Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..

Venninna mi måtte bli på sykehuset med sønnen sin en natt ekstra... Så skal ikke lage primen før mandag! Den holder seg kjempe lenge! Er litt vrien og lage siden den ikke skal kokes og må røres konstant... Så fint hun hjelper meg :) Kan skrive oppskriften og litt om den på mandag :D

Back
Topp