Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
I dag er det jobb til fire, så er det vel sofa og tv i kveld hihi.
Så gøy at du skal lage prim, er det vanskelig?
Har aldri lagd det før, som vet ikke Har fått ett glass av venninna mi, så i år skulle jeg få bli med å lage Den er veldig god! Og kjempe fin julegave
Ha en fin dag på jobb
Hei.Hvordan har dere det?
Noen planer i dag?
Jeg skal straks på skolen, og er såååå trøtt... Etter skolen skal jeg hente Trym i bhg og sønnen til venninna mi, så skal vi hjem til de og lage prim faktisk
Ha en fin dag
Hvordan har dere det?
Noen planer i dag?
Jeg skal straks på skolen, og er såååå trøtt... Etter skolen skal jeg hente Trym i bhg og sønnen til venninna mi, så skal vi hjem til de og lage prim faktisk
Ha en fin dag
Uff, skjønner at du er gåen da ja!Er på jobb nå, men lengter hjem til senga! Har hatt våken natt men kvalme, oppkast å murringer i magen :-/ er sånn passe gåen og trøtt kan man si :-O
Jeg har det bra i dag
=) Kvalmen er på plass så klart men skal spise litt loff med gulost (eneste som fungerte i går) så håper det blir bedre =) skriver litt talekort til i kveld når jeg skal være foredragsholder. gruer meg da jeg er så trøtt på kvelde og dette er første gang jeg skal gjøre det alene... men blir nok bra =) Jeg kan jo det jeg skal snakke om, må bare ikke glemme noe
Åh prim hørtes godt ut nå, faktisk Spennende å lage selv også.
I dag kommer søsteren til samboeren min på besøk med datteren sin og skal ligge over til søndag. Er en mnd akkurat mellom hennes jente og jenta vår, så de er som Tuppen og Lillemor sammen, hihi
Blir en koselig langhelg
Skulle egentlig få avspasering i 2 t i dag, men får det ikke likevel. Pga ei som er syk hele tiden, kjenner jeg blir rimelig forbanna Greit at hun et syk altså, men så kjedelig at det er så mye og at det går utover alle andre! Dagens syt..
Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!
Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..