Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis dere har et ampert forhold fra før, hvordan lot du henne ta inn posten for deg? Går da an å bestille oppbevaring av post hos posten så er jo problemet løst. Hva skal en politianmeldelse hjelpe på noe som helst? Bare for å ta igjen? Litt barnslig syns jeg.Grunnen til e spør er fordi søstra mi har åpnet all post jeg har fått de to ukene jeg var borte uten min tillatelse, jeg har ikke peiling på hva slags brev jeg har fått en gang... Vi har fra før et ampert forhold der ho tror ho er mye bedre enn meg.. Kjente e ble så frustrert og sinna... Og det værste er at ho syntes det var helt riktig av ho og at ho hadde rett til å gjøre det uten min tillatelse... Like før e anmelder det til politiet...
Det er faktisk ikke lov å åpne andres post. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det kan politianmeldes.
Hvis dere har et ampert forhold fra før, hvordan lot du henne ta inn posten for deg? Går da an å bestille oppbevaring av post hos posten så er jo problemet løst. Hva skal en politianmeldelse hjelpe på noe som helst? Bare for å ta igjen? Litt barnslig syns jeg.
Jeg hadde ikke reagert noe særlig på det fordi jeg stort sett får lite post og fordi jeg gjerne vil vite om jeg har fått en regning som forfaller innen jeg er hjemme igjen for eks...
Hadde ikke blitt sint, men stressa og lurt veldig på hvorfor for jeg ser ingen grunn til at noen skal åpne posten min :/Ho har tatt inn post for meg før og ho har aldri gjort dette.. Trodde da virkelig jeg kunne stole på min egen søster... Selv om jeg var inne på tanken med oppbevaring i posten men kom meg aldri så langt.. Og regninger har alltid forfall 2 uker eller mere fra de blir sendt ut
Hadde ikke blitt sint, men stressa og lurt veldig på hvorfor for jeg ser ingen grunn til at noen skal åpne posten min :/
Og når dere har ett stressende forhold fra før lurer jeg hvertfall på hvorfor hu har gjort dette?![]()
Hadde ikke reagert på det. Greit å gjøre hvis hun skal hente posten å påse at det ikke er noe som må leses før jeg kommer tilbake.