Hvordan gikk det på OUL?

Var på oul på tirsdag, var veldig spent på å få vite kjønn på baby. Dette glemte vi heeelt av å spørre om når det kom fram at baby har tarmslyng og vrangstilling i fot. Så nå må vi til fostermedisin for å finne ut om det kan være klumpfot eller evt kromosomfeil… dette er vår første baby, og vi er 23 og 25. Ikke det vi hadde forventet
Hvordan går det? :Heartpink

OUL i dag, og alt så fint ut. Så rørende og betydningsfullt da dette er vår siste :Heartred
Termin ble ikke flyttet siden oul, så termin er 7/10.
Vi fikk kjønn på lapp(men det mulig noen ikke klarte å la være å snike på den, dårlig samvittighet for det, men herreguuuuuuuuud så spennende!) o_O
Elsker at «noen» sniktittet :laughing002 Hadde aaaaldri klart å la vær.

Frisk å fin spire idag! Ble satt tilbake fra 20+3 til 19+5 men det var forventet . Ultralyddamen prøvde alt hun hadde for å se om det var ei jente eller gutt, men lillespire er like aktiv som storesøskene så det var null sjanse. Hun ville tippe jente, men turte ikke si med sikkerhet :happy:

Oul gikk veldig fint, var på onsdag. Baby var våken, men viste seg fra sin beste side. Alle mål stemmer og alt var som det skulle, og det ser ut til å være en liten jente :dummy1: får vekstkontroller fra slutten av juli/starten på aug for å følge litt med fordi storebror var så stor som han var. Føles både rart og fint å tenke på at hun kanskje kommer før hun blir like stor:happy090

Har vært en humpete start på graviditeten og gjennom første trimester, så har vært ganske bekymret for OUL, selv om TUL og NIPT var helt fin. «Krasjet» helt da jeg kom hjem, så finn en idé om hvor mye bekymring og stress jeg egentlig bar på. Sovnet klokka 21 på sofaen, våknet 01:00 og gikk og la meg igjen og sov fram til 09:30 idag.

Men det beste av alt: alt ser fint ut her og. Måtte opp og hoppe litt fordi han lå slik at han skjulte alt, og var ikke veldig interessert i å flytte på seg til tross for jordmors innstendige dytting. Deretter ble det veldig mye bevegelse og snurring rundt, så hun fikk et såre strev med å holde følge med vinklene hun måtte se ting fra :D

Uansett, vekstkurve er fin, alle mål stemmer og jordmor var kjempefornøyd. Og jeg senket skuldrene sånn ca 10 hakk.

Som dere ser har vi også fått bekreftet at det blir en liten gutt, så da kan vi endelig begynne å diskutere navn ordentlig (mannen min ville ikke diskutere noe «hypotetisk» :p) vi koser oss nå med å «krangle» om dette

Back
Topp