Hvordan gikk det på OUL?

Vi var i dag og fikk bekreftet at vi får ei lita jente :Heartred Alt så bra ut, bortsett fra at morkaka ligger 2 cm over åpningen, så jeg skal tilbake for ny ultralyd i uke 32. Håper virkelig den har flyttet på seg da, siden jeg har aller mest lyst til å føde vaginalt :love2
 
Last edited:
OUL i dag tidlig ❤️ alt såg bra ut! Brukte en del tid på å se at alt var greit, fordi baby lå med ryggen opp og hendene forran ansiktet hele tiden:facepalm:ville absolutt ikke snu seg.. typisk at en liten stund etter vi var der, var det full action inni magen! Før ul sa de at termindato ikke kom til å bli endret, så den vil fortsatt være 4 oktober ut i fra TOUL:happy: (Haukeland). de såg bare super kjapt på kjønn, så ble litt satt ut når det skjedde så tilfeldig og fort før de såg videre på andre ting.. men det er i alle fall en gutt:Heartblue:love017
 
Vi fikk også bekreftet at alt ser bra ut med en liten gutt i dag :love7
På Ahus endres ikke termin etter TOUL, så det var ikke noe tema.
Endrer de ikke termin? Jeg fikk ikke endelig termin på TOUL siden jeg ble henvist til privat gyn av Ahus, så har tenkt termin hun sa «sånn ca» bare er midlertidig :bag: Blir interessant på tirsdag da!
Gratulerer med lillebror :Heartblue
 
Endrer de ikke termin? Jeg fikk ikke endelig termin på TOUL siden jeg ble henvist til privat gyn av Ahus, så har tenkt termin hun sa «sånn ca» bare er midlertidig :bag: Blir interessant på tirsdag da!
Gratulerer med lillebror :Heartblue
Ahh. Da er det sikkert bare normen, jeg spurte forrige svangerskap på TOUL om det var sånn at den kunne bli justert på nytt på OUL og da sa hun litt strengt at nei, den som settes opp på tidlig kommer ikke til å endres, den er endelig. Det var ikke nevnt i det hele tatt i dag heller, så da gikk jeg bare ut ifra at det var det som var rutinen der :wacky: Hvis du har fått ca kan det jo godt hende de tar en ekstra vurdering på det. Lykke til iallfall :love2
 
Ahh. Da er det sikkert bare normen, jeg spurte forrige svangerskap på TOUL om det var sånn at den kunne bli justert på nytt på OUL og da sa hun litt strengt at nei, den som settes opp på tidlig kommer ikke til å endres, den er endelig. Det var ikke nevnt i det hele tatt i dag heller, så da gikk jeg bare ut ifra at det var det som var rutinen der :wacky: Hvis du har fått ca kan det jo godt hende de tar en ekstra vurdering på det. Lykke til iallfall :love2
Det var samme hos meg. Hun sa at man forholdt seg til termin satt ved TOUL da det ofte er mer riktig tidligere enn senere. Også Ahus!
 
Det var samme hos meg. Hun sa at man forholdt seg til termin satt ved TOUL da det ofte er mer riktig tidligere enn senere. Også Ahus!
Med forrige var jeg på privat tidlig UL hos Lundring, og på OUL sa de at de hadde brukt den terminen om jeg hadde hatt med papirene. Men de ble heldigvis samme dag. Men ja, er visst mer treffsikker rundt uke 12 så de bruker den om de har :)
 
Var på oul på tirsdag, var veldig spent på å få vite kjønn på baby. Dette glemte vi heeelt av å spørre om når det kom fram at baby har tarmslyng og vrangstilling i fot. Så nå må vi til fostermedisin for å finne ut om det kan være klumpfot eller evt kromosomfeil… dette er vår første baby, og vi er 23 og 25. Ikke det vi hadde forventet
 
Var på oul på tirsdag, var veldig spent på å få vite kjønn på baby. Dette glemte vi heeelt av å spørre om når det kom fram at baby har tarmslyng og vrangstilling i fot. Så nå må vi til fostermedisin for å finne ut om det kan være klumpfot eller evt kromosomfeil… dette er vår første baby, og vi er 23 og 25. Ikke det vi hadde forventet
Så leit å få en sånn beskjed, ønsker dere masse lykke til :Heartred
 
Back
Topp