Hvordan går svangerskapet nå?

22+2. Og fortsatt usannsynlig trøtt og sliten. Bare jeg bytter på senga, må jeg legge meg nedpå litt etterpå. Virker ikke som energinivået snur med det samme ihvertfall.
Mtp babyutstyr trenger vi seng, vippestol og litt klær i str 62. Har det vi trenger av klær til nyfødt :) Og ellers det vi trenger av utstyr.
 
21+6 i dag.
Jeg har ingen spesielle plager. Merker nesten ikke at jeg er gravid, bortsett fra at jeg er sliten etter jobb og at puppene av og til lekker.
Vi har kjøpt bilstol, seng, ammepute, noen klær, lekematte, et par håndklær + noen kluter, babynest, vippestol. Jeg har også strikket litt. Vi venter med å kjøpe mer til vi ser hva vi får i julegaver.
 
Nå begynner kroppen å si stopp opp litt å tenk på deg selv og lille. Lever Stort sett på jobb all min våkentid. Men bedt om ferie nå fra fredag og til over nyttår
 
Jeg er fortsatt sengeliggende store deler av døgnet, men kaster opp mindre ettersom jeg får medisiner mot hyperemesisen.

Vi handlet inn det meste på Black Friday så mangler kun seng og litt tilleggsutstyr til vogna. Har kjøpt inn litt klær, men har spart på en del fra de to eldste fant jeg ut da jeg tok ned kofferten fra loftet. Huska ikke at de hadde så mye klær :bag:
 
23+6 begynner virkelig å føle meg gravid igjen.
Må ta noen pauser når jeg går til å fra jobb ;) sliter samt med masse kynnere:wtf:
Ellers tipp topp :happy:
 
Formen er fortsatt kjempefin her også :) veldig glad for det.
25+0 idag og har kynnere nå og da,blir veldig sliten fort, sliter med søvnen og går usannsynlig mye på do om kvelden/natta men ellers veldig bra :) mye sparking,VELDIG mye rett i blæra/skjeden :)
 
Det går greit. Sliter litt med bekken og høyt blodtrykk. Er nå sykemeldt 40%.
Blir fort sliten og sliter litt med hodepine.
Er idag 23+6.

Har mye av utstyr på plass, trenger å kjøpe vogn (har funnet hvilken endelig, skal kjøpe over nyttår) og stol. Tenkte å ha Tripp trapp stol med New Born sett så da må det være på plass til april ❤
Trenger litt mer klær men det stresser jeg ikke med.
Må ha madrass til vuggen... ellers har vi det meste.
 
Back
Topp