Hvordan går det med vekta?

De ekstra kg jeg gikk ned etter første svangerskap kom aldri på igjen.. Men de ekstra ved nr 2 kom på.. Så hadde samme utgangspunkt med nr 2 og nr 3.
 
De ekstra kg jeg gikk ned etter første svangerskap kom aldri på igjen.. Men de ekstra ved nr 2 kom på.. Så hadde samme utgangspunkt med nr 2 og nr 3.
Har hørt flere si det samme. Jeg fikk også nr to nå, så vi får se....
 
Akkurat som meg , bare at jeg gikk opp 13 kg. Gleder meg til buksene passer igjen!
Jeg og! Håper de passer snart, ellers må jeg på shopping. Gravidbuksene faller fra hverandre...
 
Gikk opp 20, ned 14 og stått stille på 6 kg+ nå i to måneder. I dag har jeg overtalt mannen til å være sukkerfri frem til minis navnefest om ca. 3 uker og så innføre lørdagsgodt igjen.
 
Gikk opp 15.. Har vel 2-3kg igjen som jeg ikke stresser med:p Men blir ikke overrasket om den går oppover igjen for er såå godtesyk for tiden:oops:
 
Jeg gikk opp 7kg. Har gått ned 15☺ men d trengtes. Var overvektig før jeg ble gravid. Og er nok litt stor enda. Men gjør så godt jeg kan.
 
Jeg er nå endelig under vekta etter dette svangerskapet, og straks ned til startvekta jeg hadde med førstemann! :) Jeg har vel ikke gjort noe spesielt for det selv annet enn at jeg ble forhandler i Forever Living og begynte med C9- programmet :-D
 
Vekta er som før.. Men kroppen ... Ser ut som en softis som holder på å smelte ;0/
 
23kg opp alle vekk nå. Nå skal 7-8kg til vekk før jeg er fornøyd :)
 
Hvor mye jeg veier spiller absolutt ingen rolle. For meg er det viktigere hva målebåndet sier (samt speilbilde og klærne mine). Tipper jeg ligger noen få kg over min startvekt, det ser jeg på mage og hofte. Magen blir ikke definert, slik den pleier å være, og jeg frykter at det er på grunn av amming. Stresser det ikke :) Trener regelmessig styrke og spiser fornuftig!


Baderomsvekten kan fortelle deg en eneste ting. Det er hvor mye hele deg veier.

Tallet som kommer frem sier ingenting om hvor mye muskler du har, hvor mye fett du har, om du er pære- eller epleformet eller om du veier deg med en sekk full av stein :)
 
Vekta er som før.. Men kroppen ... Ser ut som en softis som holder på å smelte ;0/
Haha, det var en bra sammenligning! Akkurat sånn ser jeg ut! :p
 
Her er jeg faktisk 3 kg under startvekt... Har slutta med snop i ukedagene og drikker ikke brus med sukker lengre.
 
Hvor mye jeg veier spiller absolutt ingen rolle. For meg er det viktigere hva målebåndet sier (samt speilbilde og klærne mine). Tipper jeg ligger noen få kg over min startvekt, det ser jeg på mage og hofte. Magen blir ikke definert, slik den pleier å være, og jeg frykter at det er på grunn av amming. Stresser det ikke :) Trener regelmessig styrke og spiser fornuftig!


Baderomsvekten kan fortelle deg en eneste ting. Det er hvor mye hele deg veier.

Tallet som kommer frem sier ingenting om hvor mye muskler du har, hvor mye fett du har, om du er pære- eller epleformet eller om du veier deg med en sekk full av stein :)
Det er helt sant! :) Dessverre er målebåndet mer deprimerende enn baderomsvekten akkurat nå. Så det får ligge i skuffen en stund til. :p
 
Hvor mye jeg veier spiller absolutt ingen rolle. For meg er det viktigere hva målebåndet sier (samt speilbilde og klærne mine). Tipper jeg ligger noen få kg over min startvekt, det ser jeg på mage og hofte. Magen blir ikke definert, slik den pleier å være, og jeg frykter at det er på grunn av amming. Stresser det ikke :) Trener regelmessig styrke og spiser fornuftig!


Baderomsvekten kan fortelle deg en eneste ting. Det er hvor mye hele deg veier.

Tallet som kommer frem sier ingenting om hvor mye muskler du har, hvor mye fett du har, om du er pære- eller epleformet eller om du veier deg med en sekk full av stein :)
Pleier magen å være "slaskete" lenger om man ammer?
 
Pleier magen å være "slaskete" lenger om man ammer?

Jeg har aldri hørt det er en sammenheng.. Jeg ammer nr 3 og magen er nesten finere nå enn før jeg fikk barn :p men så veier jeg og 10 kg mindre nå enn før barn ;) slapp og merkete ja men det vil den alltid være tror jeg :p
 
Back
Topp