Tja, det er jo som forventet. Travelt med tre barn. Kjenner nå at jeg er sliten. Mannen har hatt flere dager han er opptatt med enten tilbygget eller farter rundt og hjelper andre med sitt. Når jeg står opp har han allerede reist og jeg får knapt i meg frokost. Osv osv. Savner da mamma og lillesøsteren min var her. Fikk mer hjelp da.
I dag lagde niåringen middag da
Jeg fant frem oppskrift til tomatsuppe så ordnet hun det. Med litt hjelp så klart.
Ble en nesten-krangel mellom meg og mannen. Jeg sa det var ikke så lett å være alene en hel dag med tre barn, deriblant en baby. Han tok det vel litt personlig og sa han hadde ikke akkurat gjort ingenting idag. Jeg sa at det var ikke det jeg mente, men han sa det var slik han tolket det. Så sier han etter noen sekunders stillhet «for jeg og xxx har sittet og sett på TV i 7 timer», sånn ironisk.
Da kjente jeg at jeg måtte bare holde munnen min lukket. Ungene var i stua og jeg vil ikke ha en teit krangel fordi han ikke kan se ting fra mitt perspektiv. Kan hende jeg tok samtalen litt for alvorlig, men... Jeg er sliten. Jeg tar meg av barn og baby hele døgnet mens han kan i det minste variere. Gåen i ryggen er jeg også fordi jeg har mye stram muskulatur som bare er blitt verre av nattamming, mistenker jeg.
Sååå.... Ja, sånn er det litt her nå. Lillebror har det fint da, selv om søvnen på dagtid er så som så.