Jeg trenger å komme med et lite hjertesukk her… Den første måneden var heftig, med myyyye kveldsuro og vondt i magen på mini. Det er mitt første barn, så jeg er helt uerfaren. Fant ut etterhvert at han elsker white noise, og hadde vondt i magen pga overproduksjon av melk(drakk bare den første laktoserike melka, og kom ikke ned til den fete næringsrike melka). Det tok alt for lang tid før jeg fant ut av disse tingene. Alt jeg hørte om var for lite melk, at uro er vanlig, og at han sikkert svelgte luft. Det var så ille at når jeg nå ser tilbake på ting og bilder så husker jeg nesten ikke den første måneden! Jeg har så dårlig samvittighet, uten at jeg helt vet hvorfor. Jeg skulle bare gitt så mye for å få muligheten til å gjøre den første måneden bedre…
vi er flere som har vært i samme situasjon som deg (ses kanskje ikke her på åpent forum for vi holder oss på skjult). Dette er min andre, og jeg visste ikke at overproduksjon kunne gjøre at han var dårlig i magen. Måtte finne ut av det selv. Er dessverre lite informasjon fra helsepersonell om plager de første månedene opplever jeg. Håper du klarer å nyte permisjonen din videre!