Her går det fint. 16 uker på vei med tvillinger. Mye sliten, men ellers greit. 100% sykemeldt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei kjære vene, det skjønner jeg godt at er tøft!Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.
Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
Sender deg en stor klem skjønner at du har det tøft nå.Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.
Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
Her går det fint. 16 uker på vei med tvillinger. Mye sliten, men ellers greit. 100% sykemeldt
Både og.
Takk for det ja det blir nok morroGratulerer så masse med to til på vei
Det kommer bok til og få mye gøy sammen!
Nei kjære vene, det skjønner jeg godt at er tøft!
Sender deg en stor klem skjønner at du har det tøft nå.
Håper alt blir bedre snart!
Takk for det ja det blir nok morro
Ja begynner å bli det nåHar dere blitt vant til tanken?
Ja begynner å bli det nå
Så trist å lese Cosacita!
Cosacita: Så utrolig leit å høre. Har ikke sett deg her inne på en stund og har tenkt på deg. Vær sterk og lykke til gjennom dette...♡
Tusen takk for det
Har ikke så mye ork til å skrive så mye, men titter innom og leser innimellom.
Nei så trist, aldeles ikkje moro når det ender slik. klemBåde og.
Nei så trist, aldeles ikkje moro når det ender slik. klem