Hvordan går det med dere ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Her går det fint. 16 uker på vei med tvillinger. Mye sliten, men ellers greit. 100% sykemeldt
 
Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.

Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
 
Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.

Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
Nei kjære vene, det skjønner jeg godt at er tøft!
 
Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.

Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
Sender deg en stor klem ❤️ skjønner at du har det tøft nå. ❤️❤️
 
Her går det fint. 16 uker på vei med tvillinger. Mye sliten, men ellers greit. 100% sykemeldt

Gratulerer så masse med to til på vei :)

Det kommer bok til og få mye gøy sammen!
 
Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.

Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.

Håper alt blir bedre snart!
 
Her går ting også bra. Hun trives i barnehagen og innkjøringsperioden gikk veldig fint. Termin rundt disse dager så det er en spennnede tid fremover.

Cosacita: Så utrolig leit å høre. Har ikke sett deg her inne på en stund og har tenkt på deg. Vær sterk og lykke til gjennom dette...♡
 
Så trist å lese Cosacita!

Her går det sånn passe. Vesla storkoser seg nå i barnehagen etter en litt tung start. Ellers er hun så herlig for tiden. Formen min derimot er dårlig. Er sykemeldt pga svangerskapskvalme. Men det begynner å gå seg til litt nå heldigvis :)
 
Cosacita: Så utrolig leit å høre. Har ikke sett deg her inne på en stund og har tenkt på deg. Vær sterk og lykke til gjennom dette...♡

Tusen takk for det❤️
Har ikke så mye ork til å skrive så mye, men titter innom og leser innimellom.
 
Både og.
Ungene har det bra, bhg-tilvenning kunne ikke gått bedre og jeg har hatt besøk av min søster i flere uker nå.

Det som ikke er så greit er at det er slutt mellom meg og mannen og jeg er ganske nede psykisk. Har ikke energi til hverken det ene eller andre.
Nei så trist, aldeles ikkje moro når det ender slik. :( klem❤️
 
Back
Topp