Hvordan går det med dere?

Begynt å slite litt med søvnen:/ våkner lett, sovner ikke så lett. Nesten alle stillinger ubehagelig pga babyen..
 
Sover av og på hele døgnet, kvalm, kaster opp, halsbrann som snart er ulevelig.
Guri som jeg gleder meg til Juli :depressed:
 
Det eneste jeg liker ved graviditeten er å kjenne Button romstere og sparke, og det å kjøpe babyklær og utstyr. Blir et skikkelig sutreinnlegg dette, og tror jeg bør snakke med jordmor om det på mandag når jeg har kontroll.

Jeg føler meg stygg og feit, selv om jeg har samme vekt som før graviditeten (i nedre del av normalvektig/lett undervektig) Var på gravidsvømming og alle andre, selv de som var kortere på vei enn meg, hadde sånne fine runde babymager, og min ser bare feit ut... og jeg har ekstremt synlige blodårer på beina og armene, åreknuter i underlivet, så orker ikke å prøve å ha sex engang fordi det er så stygt..

Har vondt overalt, bekkenløsning/låsning, fremdeles litt kvalme, lav blodprosent, sover mesteparten av døgnet, får blodtrykksfall/ svimmelhetsanfall, hormonene herjer og jeg griner så godt som hver dag.

Har verdens beste samboer og jeg har det trygt og godt, jeg er bare kjempedårlig på det å være gravid. :(
 
Åh. Så godt å lese. Jeg syns og det å være gravid er ofte bare et helvete! Masse smerter, trøtt og sliten hele tiden, orker ingenting, -bare å vaske håret er et tiltak! Vondt i symfysen, så får ikke gått så mye tur. Har en på 2 år som krever sitt.. Jobber 60% nå, og det hjelper på trøttheten vertfall. Vil bare bli ferdig og kunne betalt 100 000 vis for å være ferdig på dagen! Tipper jeg også har en svangerskapsdepresjon.
 
Back
Topp