Hvordan går det med dere?

I dag har vært en slitsom dag.. Kynnerene er hyppige, og det et veldig slitsomt. Kom meg gjennom dagen på et vis, og dro rett hjem til sofaen. Plutselig streiker macen min.

Så verken humør eller formen har vært bra i dag :( håper på bedre dag i morgen


Sent from my iPhone
 
Håper du får en bedre dag i dag:) kanskje du trenger å hvile deg masse!

Er forkjøla om dagen..og sola steiker på gitt. Er hjemme med forkjøla sønn, 17 mndr gammel:) er full rulle her!
 
Håper du får en bedre dag i dag:) kanskje du trenger å hvile deg masse!

Er forkjøla om dagen..og sola steiker på gitt. Er hjemme med forkjøla sønn, 17 mndr gammel:) er full rulle her!

Jeg trenger nok det! Men har ikke tid :(
Eller... da må jeg evt sykmelde meg.


Sent from my iPhone
 
Da gikk jeg fra 100% jobb til 100% sykemeldt. Utredes for mulig stoffskifte problematikk da jeg visst har det i familien. Kan jo være pollenet også men siden det regner i dag og jeg ikke er bedre tvilte han litt på det. Men som han sa: graviditetshormonet gjør deg trøtt så det kan hende du bare rett og slett er gravid. Håper jo på det sistnevnte men får se når prøvene kommer i slutten av neste uke
 
100% sykemeldt for bekkenløsning med gangvansker, rullestol og krykker her. Ellers er formen grei, sliter en del med nattesøvn pga bekkenløsning/dogåing, så en del småsoving på dagtid. Og nå har nå begynt å få vann i føttene..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
I natt har jeg gått 3 ganger på do. =O. Det var første gang med så hyppig.
Halv sju var kroppen lys våken enda jeg la med halv tolv da jobben var ferdig. Så kjenner vel den der til kvelden. Blir tidlig trøtt om kvelda. Merker kveldsvakter er harde med sånn feberfølelse fordi jeg er sliten og trøtt. Men. Flere som svir i øynene og føler seg varm da de blir slitne? Som om du har feber?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har det jo egentlig ganske greit, men jeg har begynt å bli kvalm igjen og trøtt.. Er så sliten at jeg blir kvalm av d oxo.. Håper det bare er noen dager nå, men jeg er redd for at jeg trenger litt mer sykemld.. Har veldig trøbbel med magen, så d er en konstant plage, får vondt overalt ellers.. Ellers er jeg superhappy fordi jeg ikke har fått bekkenløsning denne gangen.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I natt har jeg gått 3 ganger på do. =O. Det var første gang med så hyppig.
Halv sju var kroppen lys våken enda jeg la med halv tolv da jobben var ferdig. Så kjenner vel den der til kvelden. Blir tidlig trøtt om kvelda. Merker kveldsvakter er harde med sånn feberfølelse fordi jeg er sliten og trøtt. Men. Flere som svir i øynene og føler seg varm da de blir slitne? Som om du har feber?


Sent from my iPad using BV Forum
Kjenner det svir i øynene om kveldene ja, og er varm ja. Men leste en plass at man blir ofte mer varm /svetter mer i denne perioden av svangerskapet :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Apropos varm: jeg har støvsugd huset og svettet som om det var den hardeste treningsøkten.. Hehe:)
 
Ja føler meg superusportslig. Alle er så flinke med styrketrening og sånt. Jeg har nok med gåturer og noen småøvelser med strikk eller noe her hjemme. Har bekkenløsning da... Er dere flinke aktive?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp