Hvordan fungerer dere om dagen?

Har vært kvalm siden uke 5+5 og er nå 10 uker på vei. Har jobbet fullt frem til sist uke, men nå har kvalmen tatt helt over. Har fått 100% sykemelding ut uken og 50% sykemelding fra neste uke. Var hos legen i går, og fikk påvist 1+ i ketoner i urinen. Noen flere som har hatt/har det? Legen skulle gi meg mer informasjon, men har ikke ringt enda :/
Jeg hadde det i forrige svangerskap, men husker ikke hvor mye utslag det var. Men jeg ble innlagt for væskebehandling og medisinering av kvalmen. Fikk ikke i meg vått eller tørt...
 
Kommer meg på jobb, men det er tøft. Mye stress både fysisk og litt psykisk, samt tunge løft. Spurt om å få litt tilrettelegging, men har faktisk bare blitt verre, og tyngre lister etter det.... Sykt sliten og trøtt, så har vurdert å be om sykmelding, men får meg ikke til å gjøre det. Konstant kvalm og utslitt på jobb, også helt kake når jeg kommer hjem. Håper det går over om ett par uker :)
 
Fungerer egentlig helt normalt, bare litt ekstra trøtt. Tror jeg er veldig heldig for det var noelunde likt sist gang. Har hatt noen dager der jeg har vært skikkelig dårlig, men ellers er formen helt tipp topp. *bank i bordet* :D
 
Jobber fullt! Går veldig fint nå som jeg har friperioden, haha. Spent på hvordan det skal gå med 7 netter på rad neste uke. Blir nok endel spying dersom formen er den samme som nå. Idag er jeg enormt stolt som har levert i barnehagen samt handlet inn til helga etterpå. Stiller altså ikke så høye krav til meg selv akkurat nå :shy:
 
Formen er på huet, men det er mest fordi jeg er forkjølet på toppen av det hele, hoster hele dagen og natta, og er veldig sylta. De siste to dagene har jeg vært så utslitt av å følge vesla i barnehagen, at når jeg har kommet inn så kommer hostekuler med brekninger og oppkast.... Har vært borte fra jobb to netter og kommer til å være borte fra jobb natt til tirsdag og natt til onsdag også før jeg går ut i langfri. (jobber også netter , sillymouse).

Dette er min tredje uke snart med sykdom, så håper virkelig at noen dager uten jobb kan hjelpe meg til å komme litt ovenpå igjen...
 
Formen er på huet, men det er mest fordi jeg er forkjølet på toppen av det hele, hoster hele dagen og natta, og er veldig sylta. De siste to dagene har jeg vært så utslitt av å følge vesla i barnehagen, at når jeg har kommet inn så kommer hostekuler med brekninger og oppkast.... Har vært borte fra jobb to netter og kommer til å være borte fra jobb natt til tirsdag og natt til onsdag også før jeg går ut i langfri. (jobber også netter , sillymouse).

Dette er min tredje uke snart med sykdom, så håper virkelig at noen dager uten jobb kan hjelpe meg til å komme litt ovenpå igjen...
Samme som meg :sick009
Forkjølelse og feber på toppen av kvalme, styrtblødninger og vond rygg har satt meg helt ut av spill!!
 
Samme som meg :sick009
Forkjølelse og feber på toppen av kvalme, styrtblødninger og vond rygg har satt meg helt ut av spill!!

Uff....høres ikke noe gøy ut og skummelt med blødningen, hvordan går det?
 
Jeg er 50% sykemeldt pga en hofteskade som egentlig bør opereres, men det er jo naturlig nok utsatt nå. Er spent på hvordan det kommer til å utvikle siden jeg har hatt bekkenproblemer både i de andre svangerskapene og etterpå. Men det har vært veldig deilig gjennom trettheten og nå totale mangel på energi å jobbe såpass lite, spesielt siden jeg har en fysisk krevende jobb. Er så heldig at jeg ikke har vært kvalm med noen av mine, har sååå stor respekt for dere som sliter med det, det er det verste jeg kunne tenke meg!
 
Back
Topp