Hvordan fungerer dere om dagen?

Emmis1

Flørter med forumet
Er dere i jobb eller sykemeldt?
Selv ligger jeg rett ut mesteparten av dagen, når mann og barn er i bhg og skole. Klarer å karre meg opp og være litt sammen med ungene på ettermiddag og helgene. Begynner å tære på kjenner jeg:hungover: 10 uker i dag
 
Det høres kjent ut. Ligger det meste av dagen og er bare kvalm, men må opp på ettermiddag/kveld, for da er jeg aleine med 3 barn for det meste.
 
Er i jobb, men får ikke gjort så mye hjemme uansett.. Blir utslitt for ingenting, orker ingenting:grumpy:
 
Er på jobb, men ettermiddagene går til sofasliting. Trøtt og uvel :hungover:
 
Det høres kjent ut. Ligger det meste av dagen og er bare kvalm, men må opp på ettermiddag/kveld, for da er jeg aleine med 3 barn for det meste.
Det står det respekt av! Akkurat nå hadde jeg ikke klart det med mine to
 
Jeg jobber fullt. Er ikke veldig plaget med kvalmen, men bekkenet derimot.. Foreløpig går det greit og håper det skal vare en god stund.. 7+1 i dag.
 
:smiley-chores011
Er i jobb, men får ikke gjort så mye hjemme uansett.. Blir utslitt for ingenting, orker ingenting:grumpy:
Er på jobb, men ettermiddagene går til sofasliting. Trøtt og uvel :hungover:
Jeg jobber fullt. Er ikke veldig plaget med kvalmen, men bekkenet derimot.. Foreløpig går det greit og håper det skal vare en god stund.. 7+1 i dag.
Dere er flinke som klarer å jobbe! Syns jeg har gjort en dags jobb bare jeg får satt på en maskin med klær, og kanskje hengt den oppsmiley-chores003:smiley-chores011
 
:smiley-chores011


Dere er flinke som klarer å jobbe! Syns jeg har gjort en dags jobb bare jeg får satt på en maskin med klær, og kanskje hengt den oppsmiley-chores003:smiley-chores011
Haha akkurat samme her.. fikk satt på en klesvask og en oppvaskmaskin i går og var dødsstolt :hilarious:

Sykemeldt her , ligger rett ut og er kvalm , spyr, sover eller griner.. morsom person og være i hus med om dagen , dødsdårlig samvittighet for unger og mann :hungover: nå drar heldigvis ungene til pappaen sin i morgen og skal være der til søndag, og mannen drar på hytta til broren min med no bakterier fra fredag til søndag, så deg skal bli godt og ligge og være umenneskelig uten at det går utover noen , og at stakkarene får litt fri:bag: de er en tålmodig gjeng, det skal de ha ! Jeg har lagt meg før kvelden allerede,legger meg før ungene hver kveld nå :cat:
 
Haha akkurat samme her.. fikk satt på en klesvask og en oppvaskmaskin i går og var dødsstolt :hilarious:

Sykemeldt her , ligger rett ut og er kvalm , spyr, sover eller griner.. morsom person og være i hus med om dagen , dødsdårlig samvittighet for unger og mann :hungover: nå drar heldigvis ungene til pappaen sin i morgen og skal være der til søndag, og mannen drar på hytta til broren min med no bakterier fra fredag til søndag, så deg skal bli godt og ligge og være umenneskelig uten at det går utover noen , og at stakkarene får litt fri:bag: de er en tålmodig gjeng, det skal de ha ! Jeg har lagt meg før kvelden allerede,legger meg før ungene hver kveld nå :cat:

Herregud, ikke bakterier !:hilarious::hilarious: JAKTGREIER :singing::hilarious::hilarious:
 
Ligger rett ut pga sterk kvalme for tiden, kaster heldigvis ikke opp. Er sykemeldt akkurat nå, men legen vil at jeg skal ut i gradert sykemelding snart. Egentlig i morgen, men det tror ikke jeg kommer til å skje.
 
Vært borte fra jobb siste 5 uker (første 3 sykemelding deretter ferie- men hadde ikke klart å jobbe...) Skal tilbake på mandag og håper det skal gå greit!
 
Har vært veldig opp og ned i formen siden uke 7. Noen dager er topp og noen dager klarer jeg ikke en gang løfte hodet fra sofaen. Jobber 80 % som lærer og har vært i jobb hele tiden, men hatt egenmeldingsdager innimellom. Føler meg litt ubrukelig på hjemmebane for tiden da. 10 + 4 i dag.
 
Har 60% svangerskapspenger. Ligger rett ut de dagene jeg ikke jobber. Blir gal av å se veggene hjemme så må på jobb.
 
Vært 100% sykemld i 3 uker men håper på å komme meg 50/60% ut igjen fra mandag. Innmari sliten og får vondt av tunge løft.
Må hospitere en del i ambulansen grunnet fagprøve men skal spørre om den bli fremskyndet da vi ikke får jobbe etter uke 16.... og jeg da er i 17-18-19 da fagprøva kommer. Men er helt kjørt etter 12 timers vaktene.
Ellers jobber jeg jo på pleiehjem med mye hjelpemiddler så håper det er litt lettere. Kortere dager også... prøver å pusle litt hjemme men kvalmestillende slår meg jo nesten ut....
 
Formen er ganske fin og fungerer egentlig som normalt med jobb og trening og sosialt :) Veldig takknemlig når jeg leser hva dere andre må slite med:Heartred Håper formen bedrer seg i 2.trimester for dere alle :)
 
Etter 2 uker med konstant kvalme, oppkast og utslitthet, har jeg nå blitt sykemeldt i 1 mnd.
Energien er ikke på topp, og sofaen er en god venn om dagen.
Gleder meg til den verste kvalmeperioden er over!
-Men det er absolutt verdt det!
(9+3)
 
Har vært kvalm siden uke 5+5 og er nå 10 uker på vei. Har jobbet fullt frem til sist uke, men nå har kvalmen tatt helt over. Har fått 100% sykemelding ut uken og 50% sykemelding fra neste uke. Var hos legen i går, og fikk påvist 1+ i ketoner i urinen. Noen flere som har hatt/har det? Legen skulle gi meg mer informasjon, men har ikke ringt enda :/
 
Hadde endelig ein skikkelig god jobbdag i dag :gen014 Har slitt med konsentrasjonen og plaga med kvalme og vondt i mage og rygg, men i dag har formen vore relativt bra :) Deilig med sånne dager innimellom! 7 + 3 i dag, så det letner nok ikkje heilt enda, men eg ser håp for at eg ikkje skal vere heilt håplaus heile svangerskapet :cool05
 
Back
Topp