Hvordan forteller dere?

Vi fortalte det ved å gi en innpakket smukk til besteforeldrene. Tok litt tid før de skjønte det, men de ble VELDIG glad :) Hadde egentlig tenkt å kjøpe en body eller noe, men feiget ut da jeg stod på butikken. Ville ikke jinxe noe =\

Fortalte det bare rett ut til besteforeldre. men til min søster og venninner (som ikke bor her) sende jeg et ultralydbilde med teksten "Forresten...en som vil si hei :)"

Her veit kommende besteforeldre det og kommende tante og onkler! Sa det bare rett ut, to av mine beste veninner fekk snap av positiv test.

Har bestilt t-skjorte til mamma og pappa med teksten "this is what an awesome grandma/grandpa looks like" :)
Tenker og fortelle det i neste uke, da er jeg rundt 8 uker på vei :)

Her blir det body til minstemann med "Jeg skal bli Storebror" :) Håper å holde det hemmelig frem til sambos bursdag. Er da nesten 12 uker :)

Husker Onkelen min skrev status på fb; Slipp det malingsspannet... Det tok noen kommentarer før noen tok den :laughing002 selv fortalte jeg det rett ut til min mor og svigersøster. Søstra mi hadde tatt en sånn test på fb om hvilken av hennes venner som var det neste som fikk barn å fikk opp meg. I tillegg hva hun selv kom til å jobbe med om 10 år så jeg ringte bare å sa; pass på så du ikke ender opp på nav mens jeg holdt opp gravid vitaminene:excited001 svigermor å min far får vite det etter tul.

Jeg la ut denne på face på fredag:

Se min kjole den er stram rundt magen, alt hva jeg eier det er stramt som den, det er fordi jeg elsker Steffen og fordi at storken er vår venn! ;)

Jeg har pyntet på noen bodyer som jeg skal vise frem til familien neste uke. Blir spennende å se om noen forstår det :)
ef36f518ccd490c1c63e6a7f5e609e23
(det gule sensurerer vårt etternavn)
a2ecd917f36f8f2d50c7343ad0a45f7c
Min far vant VM i styrke på 90-tallet :p
dcd86d19735a6f70c093a37c19205c3a

Og en tskjorte min bror, som blir onkel for første gang skal få
9c474cf5e85b3dbd5c5752fd1518be00

Til nærmeste har vi allerede fortalt, ikke noe spektakulert. Men til allmenheten håpet jeg datteren min (4,5 år) ville tegne hele familien, med baby i mammas mage, som jeg kan legge ut på FB :happy:

Back
Topp