Siden dette er fjerde, mannens femte, er vi forberedt på og forventer en del negative kommentarer på denne graviditeten. Slipper jeg å få de negative kommentarene i trynet er jeg stort sett fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så trist at du føler du må stålsette deg for sånne unødvendige kommentarer! Det bør da vitterlig bare være opp til dere hvor mange (eller hvor få) barn man ønsker å få!Siden dette er fjerde, mannens femte, er vi forberedt på og forventer en del negative kommentarer på denne graviditeten. Slipper jeg å få de negative kommentarene i trynet er jeg stort sett fornøyd
Siden dette er fjerde, mannens femte, er vi forberedt på og forventer en del negative kommentarer på denne graviditeten. Slipper jeg å få de negative kommentarene i trynet er jeg stort sett fornøyd
Åh! Nå fikk jeg skikkelig lyst på bollersiden jeg baker boller på esso hveeeer dag så vurderer jeg å ta bolle i ovnen-bilde
sorry ;DÅh! Nå fikk jeg skikkelig lyst på boller
hvor finner dere "kommende storebror"-klærne?
Eg tenkte på det samme i forhold til oppmerksomheiten. Difor vurderar me bursdag på ettermiddagen(uansett det som passar oss best) og så pysj som avslørar det. Då får me den oppmerksomheiten etter ho er i sengJeg er tolv uker akkurat på storesøster sin 1 års dag. Lurer på å gi en gave med et kort hvor det står "Gratulerer med dagen, storesøster". Men så vil jeg ikke stjele fokuset vekk fra bursdagsbarnet heller.. Vanskelig.. Forrige gang laget vi en body med skrift