Hvordan fortelle?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Morsomme måter å fortelle kommende besteforeldre og tanter/onkler nyheten på?? :D

Til bestefar skal jeg kjøpe et krus hvor det står verdens beste oldefar :) Til mamma og pappa har jeg allerede fortalt det! Til svigers vet jeg ikke.. Kanskje ta med en strikkeoppskrift til henne, og spør om hun kan strikke den til meg?;)

Her er det jo nr to. Men vi tenker å fikse med en body hvor det står "Jeg skal bli storesøster" som hun skal ha på når vi skal treffe dem i sommer :)

Tja si det :P

Har tre alternativer.
1) Tskjorte til alle barna, der de er nummerert fra 1 til 3, t-skjorten/genseren min skal det stå nr 4 på, og med samboer ved siden av, med hodet ned :P
2) Den kule t-skjorta ei her inne har kjøpt, den keep calm, i'm pregnant :P
3) lage kort til svigermor, mamma og søstern, ha UL bilde fra uke 8 eller 12 inni :D :P

Er det jeg har tenkt da :D Spørs når jeg sprekker :P

Sist bare fortalte vi det, min tante sendte jeg mail til med strikkeoppskrifter :P

Denne gangen venter vi lengst mulig tror jeg, vi har anledningen til det og så.. Har tenkt på t-skjorte med STORESØSTER på, og dra på besøk til folk, eventuelt at de kommer til oss :P

Vi skal sende melding til besteforeldrene og skrive noe sånt som : hei. Jeg lurte på om du kunne passe meg en dag? Mamma og pappa kan jo trenge litt tid for seg selv innimellom. Kanskje de kan få en time eller to på restaurant mens jeg er hos deg/dere? Jeg kommer i januar så vi kan snakke om det da. Klem fra ****

Til resten av gjengen så blir det nok bare å si det. Vet ikke om vi skal publisere graviditeten på fb.

Forrige gang fikk pappan min gravidotetstesten innpakket på farsdagen og han trodde det var en kulepenn så lar være å gjøre det denne gangen. Haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja si det :P

Har tre alternativer.
1) Tskjorte til alle barna, der de er nummerert fra 1 til 3, t-skjorten/genseren min skal det stå nr 4 på, og med samboer ved siden av, med hodet ned :P
2) Den kule t-skjorta ei her inne har kjøpt, den keep calm, i'm pregnant :P
3) lage kort til svigermor, mamma og søstern, ha UL bilde fra uke 8 eller 12 inni :D :P

Er det jeg har tenkt da :D Spørs når jeg sprekker :P

Hmm nå fikk jeg lyst til å ta et familiebilde av oss hvor alle ungene holder hver sin lapp med nr fra 1-5 og så holder jeg 6 foran magen :D

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Vi har kjøpt den genser der det står: oops they did it again, i'm gonna be a BIG BROTHER :-D
Vi tenker å besøke dæm så skal 1åringen vår få gå inn til besteforeldrene med den gensern på seg, spent på om de leser teksten på gensern hans ;-)

Vet ikke hvordan vi skal fortelle det egentlig, tror vi er så kjedelig at vi bare sier det :rolleyes:

Har ikke helt bestemt meg, men har en sønn på 18mnd fra før. Så må inkludere han på ett vis:-) kanskje la han levere ett brev med UL bilde i eller en skjorte der det står storebror på:-)

Til onkler og tanter skal vi skrive en morsom søknad der vi søker etter snille onkler og tanter for barnepass og utskjemming osv.
Til ene tanten til mannen skal vi gi en strikkeoppskrift på et babyteppe med garn og skrive noe om at baby er ventet i januar og at det er kaldt osv...
Til foreldrene våre har vi ikke helt bestemt hva vi skal gjøre

Her er det jo nr to. Men vi tenker å fikse med en body hvor det står "Jeg skal bli storesøster" som hun skal ha på når vi skal treffe dem i sommer :)
Det har vi også lyst til :) Eventuelt bare "storesøster", og se hvor lang tid det tar før de skjønner noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi sendte ut et bilde med en bolle i ovnen (ikke alle som skjønte den :-D). Og når mini kom, så la vi ut bilde med en bolle oppå ovnen på FB. Ville ikke legge ut bilder av babyen :-)
Til besteforeldre kjøpte vi inn f.eks. små arbeidshansker, barneforkle osv.

Jeg har sett et nydelig bilde av en mor og datter som sitter mot hverandre med begge magene struttende ut i sommerkjoler. smeltet helt. Men det var mye fine ideer her :)

Back
Topp