Hvordan fortalte du det til partneren din?

Jeg skreik ut navne til mannen å løp ut av badet, grein å skalv samtidig å ba han om å se etter om det virkelig var sant eller om jeg så syner:-P men jeg hadde rett da<3 2 år med intens prøving å mislykket hver mnd.. Så plutselig satt spiren<3 gikk først opp for meg i dag på ul<3

Vi tok testen sammen :) Jeg gikk å trippa på badet mens han skulle lese av resultatet, da poppa det opp "Gravid, 2-3", og vi begge jubla og hoppa av glede :)

Jeg hadde misstanke om at jeg hadde blitt gravid igjen etter SA, men hadde ikke sagt noe til han. Tok en test en morgen som var positiv. Gikk inn til han og vekket han og sa jeg tror kanskje jeg er gravid igjen jeg. Da sa han bare hæ??? Åssen går det? Du har jo ikke fått mensen ennå å vi har nesten ikke hatt sex. Hehe. Tror han ble satt ut. Men etterpå mente han at det kun var fordi han hadde så gode svømmere at de hadde svømt opp i eggstokken og henta ned et egg.

Sendte sms med "Du må kjøpe med noen graviditetstester på veien hjem".
Da hadde jeg fått utslag på billigstrimler. Sendte bilde av billigstrimmelen etterpå og fikk et "Se der ja :) " tilbake :p

Samboeren visste når jeg skulle ta graviditetstest, men han var borte hele dagen. Da han kom hjem på kvelden var det første han sa "har du tatt test i dag?". Jeg hadde tatt vare på testen hvor det stod "gravid 1-2 uker", og viste den til han som svar. Vi stod bare å gliste som noen gærninger og klemte og kyssa hverandre etter at han så på den. Var et veldig fint øyeblikk med gledestårer fra begge og mye latter:) Aldri følt så mye på en gang noen av oss, en kjempestor glede blanda med litt frykt med tanke på at vi kanskje skal bli foreldre snart :)

Back
Topp