Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvordan fortalte dere den kommende pappaen at han skal bli pappa? Og hvordan tok han det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fortalte det da han sto opp, og han ble veldig glad! Også fikk jeg roser da han kom hjem fra jobb
Hihihi, så morsomt!Oi, nøyaktig det samme! Haha. Roser og alt
Så gøy å se deg her Zephyra håper spirene våre klamrer seg fast!Han var bortreist når den ble positiv, så når han kom hjem hadde jeg pakket inn testen i en smykkeeske, og sa jeg hadde kjøpt han noe, og at det var noe han hadde ønsket seg lenge
Han så ut som et spørsmålstegn og pakket opp skikkelig sakte Han ble veldig glad når han skjønte hva det var, og fikk noen tårer i øyekroken
Hihi takk det samme når har du termin?Så gøy å se deg her Zephyra håper spirene våre klamrer seg fast!
16 Juli hva med deg?Hihi takk det samme når har du termin?
Jeg har foreløpig 30. juni, så må følge litt med i begge gruppene16 Juli hva med deg?
Da er du godt på vei alleredeJeg har foreløpig 30. juni, så må følge litt med i begge gruppene
Hehe ja det kjennes, kan ikke huske at symptomene kom så tidlig forrige gang! Er alt bra med deg da?Da er du godt på vei allerede
hihi ja jeg er 4+0 idag å kjenner først nå at det stikker litt i magen og at det skjer noe der herlig !Hehe ja det kjennes, kan ikke huske at symptomene kom så tidlig forrige gang! Er alt bra med deg da?