Hvordan fortalte dere mannen om graviditeten?

Jeg tissa i 6-tida på morgenen en dag og tok test da. Tok bilde av positiv test, og viste han da jeg krøp tilbake i senga (han hadde så vidt våkna av at jeg måtte på do). Det ble kyss og klem, og han holdt rundt meg lenge. Skulle ikke opp tidlig noen av oss den dagen, så var veldig koselig! <3
 
Kom ut i stua med testen og viste han, han så det på meg før han fikk se testen. :happy:
Klarer aldri å vente med å si noe til han! :happy:
 
Skrev til han at han måtte ringe meg så fort han kunne siden han var på jobb :p han trodde meg først ikke, synes streken var så svak, så måtte ta en digital for at han skulle tro på det :) han ble glad:)
 
Skrev "Hei pappa" på magen, og spurte han om han kunne hjelpe meg med å se på noe som klødde der. Han ble ganske overrasket da han løftet opp genseren ;-) Kyss og kos og en liten tåre i øyekroken hos begge! Vi er begge veldig glade...
 
Jeg fortalte det da han sto opp, og han ble veldig glad! Også fikk jeg roser da han kom hjem fra jobb :)
 
Sendte bilde av testen og det stod: Gratulerer pappa :Heartblue
 
Hadde kjøpt test. Prøvde å ta den med diskre fra stua, han så det. Så at jeg sku se da om det ble noe positiv.
Ble positiv før jeg fikk dratt på meg buksa. Uke antallet kom mens jeg var ute å sa: Jeg er gravid! En god klem og så titta vi på testen. 2-3 uker :) :)
 
Når jeg fikk positiv test forrige pp så pakket jeg den inn sammen med babysokker som det stod i[emoji171]dad på. Så filmet jeg når han åpnet pakken. Mistet dessverre. Når jeg fikk positiv test nå skjønte han det fordi jeg hadde låst døren når jeg testet :p
 
Han skulle for en gangs skyld få sove ut, så jeg stod opp med gutten vår. Tok en test bare for sikkerhets skyld (hadde hatt tre negative tester). Da den var positiv løp jeg inn og viste han. Han ble først irritert av å bli vekket kl seks, men da han så testen ble han kjempe glad!
 
Han var bortreist når den ble positiv, så når han kom hjem hadde jeg pakket inn testen i en smykkeeske, og sa jeg hadde kjøpt han noe, og at det var noe han hadde ønsket seg lenge :Heartred
Han så ut som et spørsmålstegn og pakket opp skikkelig sakte :p Han ble veldig glad når han skjønte hva det var, og fikk noen tårer i øyekroken :)
 
Han var bortreist når den ble positiv, så når han kom hjem hadde jeg pakket inn testen i en smykkeeske, og sa jeg hadde kjøpt han noe, og at det var noe han hadde ønsket seg lenge :Heartred
Han så ut som et spørsmålstegn og pakket opp skikkelig sakte :p Han ble veldig glad når han skjønte hva det var, og fikk noen tårer i øyekroken :)
Så gøy å se deg her Zephyra :D håper spirene våre klamrer seg fast! :Heartpink
 
Hehe ja det kjennes, kan ikke huske at symptomene kom så tidlig forrige gang! :p Er alt bra med deg da?
hihi ;) ja jeg er 4+0 idag å kjenner først nå at det stikker litt i magen og at det skjer noe der :Heartblue herlig !
 
Back
Topp