Hvordan fortalte dere det til faren?

Her var han med å tydet testen :) han virket ikke veldig overbevist siden den var så svak og det tok faktisk flere dager og sterkere og sterkere tester før han innså at lille skal bli storesøster ;)

Mannen er i nordsjøen, så er ikke så lett å få tak i han, men han ringer hver kveld :) så dagen jeg hadde testet ringte han og mens jeg snakket med han i telefonen, sa jeg han måtte logge seg på fb, så sendte jeg bilde av testen til han. Gravid 1-2 sto det. Han ble overlykkelig :D

Jeg tok en test først, trodde det var noe galt siden den var positiv. Tok en til, den var å positiv. Ropte da på samboer som kom på badet å sa at jeg tror vi er gravide.... Han fikk like sjokk som meg, så jeg måtte ta enda en test mens han stod der. Da den å var positiv ble det kyssin og klemming, jeg elsker deg og panikk!!! :) Sove fikk vi ikke den natta!!! ;)

Så koselig :) Åpenbart at gleden var stor da, naturlig nok.

Egentlig hadd mannen sagt ifra at han ville få vite det over en finere middag, men siden vi hadde prøvd så mange måneder og kun fått negative tester så hadde jeg ikke så mye håp i går, og tenkte derfor heller ikke over at han var hjemme da jeg testet av ren rutine. Men da jeg plutselig stod der med positiv test i hånda og strigråt av overveldende sjokk og lykke så skjønte jeg at jeg hadde et problem, dette kom jeg ikke til å klare å holde skjult! Så, fortsatt gråtende, ropte jeg på mannen og gikk opp til 2.etg med testen i hånda, hulket frem at jeg var gravid, og fortsatte å gråte i armene hans :-) Mens jeg beklaget at jeg ikke fikk sagt det over en middag ;)

En artig ting er at da han hørte meg gråte og rope på han så trodde han det var fordi jeg hadde blitt skremt av en edderkopp på badet! Haha :) Så han ble ekstra overrasket da han så den positive testen i hånda mi, kan man si! Men han ble glad, da :)

Så godt å endelig få positiv test. Skjønner veldig godt at du ikke klart å holde deg :)

Her var han med å tydet testen :) han virket ikke veldig overbevist siden den var så svak og det tok faktisk flere dager og sterkere og sterkere tester før han innså at lille skal bli storesøster ;)

Haha! Min trodde ikke ordentlig på strektestene. Måtte en digital til ;) Menn altså :)

Mannen er i nordsjøen, så er ikke så lett å få tak i han, men han ringer hver kveld :) så dagen jeg hadde testet ringte han og mens jeg snakket med han i telefonen, sa jeg han måtte logge seg på fb, så sendte jeg bilde av testen til han. Gravid 1-2 sto det. Han ble overlykkelig :D

Så koselig :) Det ble bilde her også. Ikke alltid så gøy når kjæresten har reisejobb, men sånn er livet.

Haha! Min trodde ikke ordentlig på strektestene. Måtte en digital til ;) Menn altså :)

Ja det gjorde jeg også til slutt :)
Men vi var egentlig ganske innstilt og forberedt på at vi kom til å trenge noe hjelp pga mistanker om endometriose, så tror det kom litt plutselig på han, selv om vi har vært uten prevensjon siden januar hehe

Ja det gjorde jeg også til slutt :)
Men vi var egentlig ganske innstilt og forberedt på at vi kom til å trenge noe hjelp pga mistanker om endometriose, så tror det kom litt plutselig på han, selv om vi har vært uten prevensjon siden januar hehe

Hehe :) Så bra at det gikk allikevel. IVF er tøft. Er det deres første?

Sendte han bilde av testen. Han visste at jeg kom til å teste i dag da. Han ringte meg med en gang, lettere sjokka. Ikke planlagt, for å si det sånn. :D

Sendte han bilde av testen. Han visste at jeg kom til å teste i dag da. Han ringte meg med en gang, lettere sjokka. Ikke planlagt, for å si det sånn. :D

Hehe :) Men siden dere ble så glade, så skjønner jeg at barnet er veldig velkomment :)

Back
Topp