Hvordan fant du ut du var gravid?

Hadde en følelse men tenkte ikke noe over det før samboeren min spurte om jeg var gravid, så tenkte hvorfor ikke, tok test om morningen og den var svaaakt positiv :smiley-bounce022
 
Sinnsyke drømmer om at jeg anla skjegg, og bart, eller pratet med delfiner osv gjorde meg mistenksom. Så våknet jeg en dag og kjente at nå vil jeg ta en test, og den var positiv;)
 
Sinnsyke drømmer om at jeg anla skjegg, og bart, eller pratet med delfiner osv gjorde meg mistenksom. Så våknet jeg en dag og kjente at nå vil jeg ta en test, og den var positiv;)
Haha, Det var litt av en måte å finne ut av det på :p Håper skjegget var pent!
 
Haha, Det var litt av en måte å finne ut av det på :p Håper skjegget var pent!

Nei det var skrekkelig :hilarious: jeg drømte at jeg hadde shawet under armene og leggene dagen før og våknet klar til å dra på jobb første skoledag helt til jeg så meg selv i speilet. :D
 
Hadde absolutt ingen mistanke, men måtte teste i tilfelle jeg fikk TR og skulle begynne på medisiner før innsett av egg (IVF).

Dagen før testen spurte mannen meg om det var noen sjanse i det hele tatt, og jeg var grådig bråkjekk og sa at da måtte han være Josef og jeg Maria, for vi har vel ikke truffet EL i det hele tatt denne gangen:rolleyes: Men jeg testet jo ikke for EL, og har ikke en gang notert aksjeinnleggingen i appen... Uansett: Gravid ble jeg:p Og det forklarer hvorfor jeg var så trøtt dagene før!
 
Mine to siste graviditeter har blitt oppdaget etter en runde med omgangssyke:wtf: Har også drømt mange syke drømmer den siste uken før testing, og drømmingen vil nok fortsette en god stund:hilarious:
 
Mine to siste graviditeter har blitt oppdaget etter en runde med omgangssyke:wtf: Har også drømt mange syke drømmer den siste uken før testing, og drømmingen vil nok fortsette en god stund:hilarious:
Godt å se at flere drømmer mye :happy: hva er det merkeligste du har drømt?
 
Godt å se at flere drømmer mye :happy: hva er det merkeligste du har drømt?
Mine drømmer preges av forandringer, der jeg kan gå inn i huset en sommerdag og gå ut av huset like etterpå i full snøstorm. Ting som ikke gir mening og reiser med folk jeg ikke kjenner. Drømmene er også preget av graviditet og fødsel. Jeg har drømt om tvillingsvangerskap der jeg fødte enormt mange barn under fødselen:hilarious: Blir helt rar av alle merkelige drømmer:D
 
Hva er det merkeligste du har drømt?:)

Det er merkelig at drømmer endrer så mye i svangerskap. Litt gøy med uforståelige ting som skjer. Det å plutselig være mamma til 15 stk liksom :hilarious: laughing6

Det må være en drøm jeg hadde under det første svangerskapet mitt, hvor jeg drømte at jeg som høygravid lå i senga og koste med babyens fot som stakk ut av magen. Den var så ekte, så realistisk at når jeg våknet var jeg redd det hadde vært sant. Brukte lang tid på å forstå at det bare var en drøm:hilarious:
 
Denne gangen drømte jeg at jeg tok test og den var positiv med to sterke streker. Var på ferie da og venta på t.r innen den neste uka. Morgenen etter jeg kom hjem tenkte jeg at jeg kunne nå ta en billig test jeg hadde liggende, men hadde ingen følelse av at den skulle bli positiv!
Etter å ha prøvd i over to år med mannen hadde jeg slått litt i fra meg at vi skulle få barn, så positivt overrasket vart jeg ja !!
 
Jeg visste når jeg hadde EL pga temping og hadde en sterk mistanke om at jeg var gravid pga symptomer og festedipp 6 dpo :)
Natten før positiv test drømte jeg at søsteren min fikk en positiv test! Ble strålende fornøyd når det gjaldt meg :D
 
Jeg hadde hatt ømme brystvorter siden 1 dpo, og plutselig så jeg at areola (er det det det heter?) på det ene brystet hadde endret seg! «Bare innbilning», tenkte jeg, og tok en test for å bekrefte at det var nettopp det. Det var ikke bare innbilning gitt...!
 
Vi hadde første pp i juli mnd etter uttak av hormonspiral første juli. Merket at jeg var veldig hormonell jobbhelgen min noen dager etter EL (antatt). Fikk samme tegn 8 dpo som andremann (ekstrem vannlating). Kjøpte test bare for å sjekke da jeg hadde det på "følelsen". Den så for meg negativ ut. Var kveldsurin. Tok deretter ny 10 dpo på morgen fordi brystene var ømme og store og den ble positiv med en gang. Så da på den jeg tok 8 dpo og kunne faktisk skimte en utydelig strek der også. :Heartred tok ukesindikator samme dag som sa 1-2 og ikke testet siden:Heartred
 
Jeg gikk en uke over da jeg trodde jeg skulle ha TR, for jeg visste når jeg hadde hatt EL! Vi hadde ikke lagt inn aksjer, og unngikk sex dagene rundt fordi vi hadde holdt av plass til fryseforsøk i september! Hadde en skikkelig tullegraviditet fra april til juni, men altfor lav hcg stigning/halvering, med masse blodprøver og undersøkelser! Vi kan egentlig ikke få barn naturlig, så vi ville ikke risikere en ny runde med tull før fryseforsøk! Var borte på ferie, og tenkte at kroppen bare var på bærtur etter tullegraviditeten! Hadde heller ikke med meg tester på ferie! Når vi kom hjem så tenkte jeg at jeg fikk bare ta en test, og den var knallpositiv!! Tok en til, like positiv! Så jeg avsluttet med en digital, som viste 3+! TUL en uke etterpå viste at jeg hadde vært 4+6 den dagen jeg testa, og vi fikk se et lite hjerte som banket 5+6! Så her må en liten supersvømmer ha overlevd 5-6 dager før EL, for utregningene på TUL viste at EL må ha vært når jeg hadde positive tester! Det er virkelig et mirakel, for vi fikk første barn med prøverør pga dårlig sædkvalitet!!❤️
 
Rare drømmer og puls som økte og økte.. Hvilepulsen min nå ligger over 10 slag over det den pleier :p
 
Puppene mine var blitt gigantiske over natta. Smekka baderomsdøra rett i de. Det gjorde så vondt. Tok en test, men den var negativ. Var vel ca bare 3+5. Så kom ikm-dagen og ingen mens. Ikke dagen etter heller, så da bestemte jeg meg for at jeg skulle ta en til test dagen etter. Den viste gravid 2-3. Ble ganske paff. Var forberedt på en ny pp.
 
Fin tråd å begynne med ❤

Hva gjorde at du mistenkte graviditeten?
Vi prøvde og det klaffet 1 pp (2 uker ca etter uttak av pstav haha).
Fikk plutselig hjertebank og blodtrykksfall, 11 dpo. Tok en test og jaggu :hilarious:
 
Back
Topp