Oj! Blir dere å reise likevel?
Nei, vi skal avbestille turen, og heller se om vi kan få reist tidligere. Ila 2. trimester, da det er tryggest...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Blir dere å reise likevel?
GratulererHadde en følelse men tenkte ikke noe over det før samboeren min spurte om jeg var gravid, så tenkte hvorfor ikke, tok test om morningen og den var svaaakt positiv
Haha, Det var litt av en måte å finne ut av det på Håper skjegget var pent!Sinnsyke drømmer om at jeg anla skjegg, og bart, eller pratet med delfiner osv gjorde meg mistenksom. Så våknet jeg en dag og kjente at nå vil jeg ta en test, og den var positiv
Haha, Det var litt av en måte å finne ut av det på Håper skjegget var pent!
Godt å se at flere drømmer mye hva er det merkeligste du har drømt?Mine to siste graviditeter har blitt oppdaget etter en runde med omgangssyke Har også drømt mange syke drømmer den siste uken før testing, og drømmingen vil nok fortsette en god stund
Mine drømmer preges av forandringer, der jeg kan gå inn i huset en sommerdag og gå ut av huset like etterpå i full snøstorm. Ting som ikke gir mening og reiser med folk jeg ikke kjenner. Drømmene er også preget av graviditet og fødsel. Jeg har drømt om tvillingsvangerskap der jeg fødte enormt mange barn under fødselen Blir helt rar av alle merkelige drømmerGodt å se at flere drømmer mye hva er det merkeligste du har drømt?
Hva er det merkeligste du har drømt?
Vi prøvde og det klaffet 1 pp (2 uker ca etter uttak av pstav haha).Fin tråd å begynne med ❤
Hva gjorde at du mistenkte graviditeten?