Vi prøvde aktivt og jeg er en testetøs uten like
Men hadde en veldig god følelse for denne runden, var pp2 og hadde mistet syklusen før pp1, som ikke var planlagt. Men vi måtte bare prøve på nytt etter vi mistet, vi ville ikke ut av den bobla igjen
Fikk en svak strek 7dpo, og den ble sterkere iløpet av 8 dpo! Aldri fått så tidlig positiv før, så kan tenkes at egget slapp ganske raskt etter positiv eltest
Har ikke gått så lett for oss før, så første trimester har vi nesten ikke trodd på
Men hadde en veldig god følelse for denne runden, var pp2 og hadde mistet syklusen før pp1, som ikke var planlagt. Men vi måtte bare prøve på nytt etter vi mistet, vi ville ikke ut av den bobla igjen
Fikk en svak strek 7dpo, og den ble sterkere iløpet av 8 dpo! Aldri fått så tidlig positiv før, så kan tenkes at egget slapp ganske raskt etter positiv eltest
Har ikke gått så lett for oss før, så første trimester har vi nesten ikke trodd på

Fikk sånn overveldende følelse av at dette virket kjent. Visste også at jeg hadde glemt en p-pille samme syklus, men hadde tatt angrepille så trodde vi var sikre
Bare for å være sikker ba jeg samboeren min kjøpe med en test fra apoteket for å være sikker. Dette var 6 dager før forventet mens. Men testen var blinkende positiv den
Ikke så rart, mtp at det er tvillinger 
Var litt ute av rytmen august/sept/okt, som sikkert bidro til at det var litt annerledes enn jeg hadde tenkt. Uansett en positiv overraskelse!