Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 14 Jul 2015 #22 Stod på kne mens jeg holdt rundt samboer. Veldig fornøyd med det!
elliot Elsker forumet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 15 Jul 2015 #23 Stod på kne oppi senga og støttet meg til hodeenden. Jordmor prøvde å få meg ned på rygg, så tror jeg sa noen stygge ord der....
Stod på kne oppi senga og støttet meg til hodeenden. Jordmor prøvde å få meg ned på rygg, så tror jeg sa noen stygge ord der....
L Le10 Glad i forumet Marsmellows-15 24 Jul 2015 #24 Nr 1: sto/gikk I prekestol og fødte liggende på siden. Nr 2: fødte I badekar. Skulle jeg hatt flere så hadde jeg villet ha badekar igjen
Nr 1: sto/gikk I prekestol og fødte liggende på siden. Nr 2: fødte I badekar. Skulle jeg hatt flere så hadde jeg villet ha badekar igjen
Alaskahusky Elsker forumet Marsmellows-15 26 Jul 2015 #25 Sto hele tiden, lente meg på senga godt å få hjelp av tyngdekraften!
Michelling Forelsket i forumet 26 Jul 2015 #27 Lå først på siden men siden det ikke var effektivt nok lå jeg på rygg
K.L# Forumet er livet Septembermødre <3 Marsmellows-15 27 Jul 2015 #28 Liggende på rygg denne gangen. (Gjorde d med første også). Ville egentlig føde på knestående, men orket ikke bevege meg denne gangen.
Liggende på rygg denne gangen. (Gjorde d med første også). Ville egentlig føde på knestående, men orket ikke bevege meg denne gangen.
LilleMyy90 Elsker forumet Februarlykke 2015 Julilykke 2023 6 Aug 2015 #30 Først badekar, fikk angst av hele greia, så sittende med akupunktur helt til verdens deiligste epidural og ingen smerte ved pressinga på rygg.
Først badekar, fikk angst av hele greia, så sittende med akupunktur helt til verdens deiligste epidural og ingen smerte ved pressinga på rygg.
*LittelBoy* Forelsket i forumet 7 Aug 2015 #31 Med første på rygg ble tatt med sugekopp, med nr 2 på rygg for jeg rakk knapt oppi senga