Hvordan får jeg vekk nye svar i tråder som jeg har svart i, fra varsler?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hvis jeg svarer i en tråd, kommer det opp varsel når det kommer nye svar i denne selv om jeg ikke abonnerer på tråden. Det plinger ikke, men det kommer opp på lista over varsler, så lista blir jo så lang! Er det mulig å få vekk dette??

Hvis jeg svarer i en tråd, kommer det opp varsel når det kommer nye svar i denne selv om jeg ikke abonnerer på tråden. Det plinger ikke, men det kommer opp på lista over varsler, så lista blir jo så lang! Er det mulig å få vekk dette??
Du har ikke krysset av at du automatisk følger de trådene du svarer på da?

Du har ikke krysset av at du automatisk følger de trådene du svarer på da?
Da er det i så fall noe den nye appen har ordna for meg [emoji14] Hvor finner jeg den innstillingen?

Da er det i så fall noe den nye appen har ordna for meg
emoji14.png
Hvor finner jeg den innstillingen?
Vet ikke hvor på app'en eller om det er mulig å ordne det der. Men hvis du bruker nettleser så går du inn på din konto som vist på dette bilde
IMG_5210.jpg
Og så går du til varselinnstillingene og endrer på hvilke varsler du vil ha
IMG_5209.jpg

Vet ikke hvor på app'en eller om det er mulig å ordne det der. Men hvis du bruker nettleser så går du inn på din konto som vist på dette bilde
Vis vedlegget 210885
Og så går du til varselinnstillingene og endrer på hvilke varsler du vil ha
Vis vedlegget 210886
Jeg kan ikke helt se at det alternativet finnes der heller. :/ Både appen og nettleseren har alternativet for å få varsel om innlegg i fulgte tråder, men det er jo greit - det vil jeg jo. Men dette er ikke fulgte tråder, bare tråder jeg har svart i [emoji85]

Jeg kan ikke helt se at det alternativet finnes der heller. :/ Både appen og nettleseren har alternativet for å få varsel om innlegg i fulgte tråder, men det er jo greit - det vil jeg jo. Men dette er ikke fulgte tråder, bare tråder jeg har svart i [emoji85]
Letet litt mer og fant dette
IMG_5211.jpg

Letet litt mer og fant dette
Vis vedlegget 210911
Der var det, ja! Takk for at du fant det :D Ironisk nok var det ikke huket av på det alternativet da. Haha.. Jeg får prøve å eksperimentere med varslingsinnstillingene her på appen igjen kanskje. Ser det er et valg for varsler både fra subscribed sub-forums og fulgte emner. Kanskje et av de betyr tråder man bare har svart i [emoji14]

Der var det, ja! Takk for at du fant det :D Ironisk nok var det ikke huket av på det alternativet da. Haha.. Jeg får prøve å eksperimentere med varslingsinnstillingene her på appen igjen kanskje. Ser det er et valg for varsler både fra subscribed sub-forums og fulgte emner. Kanskje et av de betyr tråder man bare har svart i [emoji14]
Ok, kanskje det er en bug eller noe som gjør at du får varslinger likevel. Ja du får eksperimentere litt med app'en, ikke så lett alltid å finne ut hva som er hva :D fra nettleser hvertfall så kan du jo sjekke de trådene som du ikke har fulgt men likevel får varsel om, om du står som følger der, for da er det bare å trykke "ikke følg tråden".

Er det noen admins/moderatorer som vet?? Får fortsatt varsler på alt mulig jeg har svart i..

Varsler er ikke skrudd på på disse trådene. Det er det som er det rare..
I selve varslingslista, om du holder inne på den tråden, kan du velge å ikke følge akkurat den tråden lenger.

Veldig irriterende dog... :/ Var ikke sånn før..

I selve varslingslista, om du holder inne på den tråden, kan du velge å ikke følge akkurat den tråden lenger.

Veldig irriterende dog... :/ Var ikke sånn før..
Åh, så bra! Tusen takk! Da håper jeg det holder seg unna når jeg svarer på noen av de trådene igjen [emoji14] Helt enig i at det er kjempeirriterende og unødvendig! Rart det ikke er et sted man kan endre det "universelt".

Åh, så bra! Tusen takk! Da håper jeg det holder seg unna når jeg svarer på noen av de trådene igjen [emoji14] Helt enig i at det er kjempeirriterende og unødvendig! Rart det ikke er et sted man kan endre det "universelt".
Tror det starter på nytt om du svarer igjen -.-
Men, jeg får i alle fall fjernet de trådene jeg har svart kun én gang i..

Back
Topp