Hvordan et formen jenter?

Er kjempesliten og trøtt. Det tar på å jobbe fullt og ta seg av en 3-åring. Spesielt helgene er strevsomme siden hun må aktiviseres hele tiden. Så synes at jeg begynner uka med å være sliten etter helga. Nevnte for jordmor at jeg kunne tenke meg en liten sykemelding (type 20%) i noen uker for å få tatt meg litt inn igjen. Men hun sa bare at sykemelding er for syke folk. Og sånn var det å gå gravid med nr 2. Er jo helt enig. Men var ganske lei meg etter den praten. Så nå får jeg prøve å ta meg selv i nakken og jobbe på frem til sommerferien.

Gode og mindre gode dager her. Bekkenet som styrer showet og er ofte veldig sliten og trøtt etter jobb. Har i de siste tre månedene slitt med tett nese og det gjør alt mye mer slitsomt føler jeg.... Det går dessverre utover min innsats her hjemme, men har heldigvis en mann som trår til :)

Bedre enn før graviditet faktisk! Har ME og har blitt litt bedre form nå. :-D Kan ikke klage da!

Her har kvalme og oppkast gitt seg heldiigvis.
Men vondt bekkenløsning og trøtthet er der, så nå jobber jeg 50 % og det hjelper til mer overskudd pg litt
bedre bekken!

Synes jeg er blitt både mindre trøtt og mindre kvalm, kaster opp mindre nå enn jeg har gjort tidligere. Bekkenet har sviktet helt da, så jeg hopper rundt på krykker og er sykemeldt. Gleder meg til september når dette går over. :)

Nå har kvalmen begynt å gi seg, tror jeg! Plages med bekken og kynnere, i tillegg til veldig lav blodprosent som jeg sliter med å få opp, lavt blodtrykk, betennelse i spiserøret aaand the list goes on.. Men, over ei uke siden sist oppkast, veldig glad for det :-D Er sykemeldt og desverre tror jeg at jeg blir det videre. Heldigvis gjør sykemeldinga at jeg fungerer litt sammen med de to flotte guttene jeg allerede har, så det er jeg veldig glad for <3

Bedre enn før graviditet faktisk! Har ME og har blitt litt bedre form nå. :-D Kan ikke klage da!
Samme her!! Men nå kjeder jeg meg veldig og har lite tiltak og ingen jobb og gå til, så sløver mye hjemme... Håper formen fortsetter og bli bedre slik at jeg endelig kan komme meg ut i jobb etter 1 1/2-2 års permisjon hjemme med lille gull ❤️ Merker at de dagene jeg har planer med noen så fungerer jeg mye bedre enn en dag jeg ikke har noe for meg, og da sliter jeg i tillegg med og ta meg sammen og finne på noe...

Tipp topp! Har aldri vært så oppegående og energisk som nå. Jobber 100%, trener styrke 2 ganger i uken, gravidyoga en gang i uken og spiller golf (med bil nå) så ofte anledningen byr seg :-) Ute og treffer på venner og familie og kunne vel strengt tatt ikke nytt dette svangerskapet særlig mer. Det hender at bekkenet er slitent innimellom, så noen dager må jeg roe litt ned, men jeg har i alle fall ingen grunn til å klage :-)

Ble sykemeldt nå i begynnelsen av mai pga kranglete bekken og stress. Sliter med ryggen til vanlig, men nå var det nok itillegg til stresset som gjorde at jeg løp rundt hele dagen, tok for tunge løft og ikke fikk spist. Nå er formen stigende men jeg blir nok sykemeldt ut sommeren ihvertfall. Ellers går jeg turer med hunden og prøver å slappe godt av. Veldig trøtt og sliten, men tror det mest er grunnet alt stresset på jobb de siste 6mnd.

Back
Topp