Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er forsatt veeldig trøtt og søvnig. Jeg tenkte dette skulle gå over når jeg bikket 3 mnd men nå har jeg bikket 4,5, og jeg er forsatt trøtt.. :-/ ellers er formen ok. Jeg prøver å knipe regelmessigog så går jeg en del på turer. Har trent litt styrke, men lite.
Jeg merker dog at jeg blir litt fortere sliten i korsryggen. Er det noen flere som opplever det??
Ja! Blir veldig fort sliten i ryggen.. Spesielt på jobb. Etter en time er ryggen gåen. Jobber på sykehjem med harde gulv å høyt tempo. Da er jeg helt vrak når jeg kommer hjem. Men på trening går det fint merkelig nok. Men har tilpasset øvelsene ganske så gravid vennligJeg er forsatt veeldig trøtt og søvnig. Jeg tenkte dette skulle gå over når jeg bikket 3 mnd men nå har jeg bikket 4,5, og jeg er forsatt trøtt.. :-/ ellers er formen ok. Jeg prøver å knipe regelmessigog så går jeg en del på turer. Har trent litt styrke, men lite.
Jeg merker dog at jeg blir litt fortere sliten i korsryggen. Er det noen flere som opplever det??
Ohh kjenner til det å bli slitenJeg er veldig sliten og trøtt fortsatt - men(!) nå har jeg fått 30% med svangerskapspenger og skal derfor ha kortere arbeidsdager, så nå håper jeg at jeg kan få tid og ork til å gå turer og bevege meg litt. I hverdagens kjas og mas med 100% jobb har jeg rett og slett ikke fått det til - har kapitulert kl 20 om kvelden, og snorket til dagen etter
Ellers er heldigvis kvalmen borte, men den er erstattet av et ubehagelig magesug hver gang det går mer enn 2 timer mellom hvert måltid. Halsbrann sliter jeg også med ...
Også blir jeg fortere sliten, sånn rent fysisk - et strev å gå opp trapper, feks ...
Men for all del; skal ikke klage (bare her) - det kunne vært mye verre!