Hvordan et formen jenter?

blessed

Betatt av forumet
Går det fint på jobb? Er dere aktive på fritiden? Trette? Vondter?
Det sies at disse ukene skal være de beste ☺️

Her er det opp og ned. Har dager der jeg omtrent ikke fungerer fordi jeg er så trøtt og energiløs, og dager der det knapt kjennes som om jeg er gravid. Er utrolig glad for at jeg er student og kan tilpasse dagene etter formen i stor grad! :)

Kjenner at det begynner å bli tyngre for kroppen. Tar det veldig med ro når jeg kan, så jeg fungerer når jeg må :)

Jeg har svangerskapspenger I 25% av jobben min +tilpasset på resten. Forrige uke var første uka med såpass mye tilpassing og det var en enorm forskjell fra tidligere. Så deilig! Så nå føler igjen at jeg har litt overskudd til barna mine og ikke bare vil sove på ettermiddagene. Tilpasningene på jobb gjør at jeg ikke trenger å gå så mye og det gir mindre vondt i bekkenet på natten og dermed bedre nattesøvn. Deilig! Jeg håper at jeg kan klare å være på jobb på denne måten fram til sommerferien!

Jeg er forsatt veeldig trøtt og søvnig. Jeg tenkte dette skulle gå over når jeg bikket 3 mnd men nå har jeg bikket 4,5, og jeg er forsatt trøtt.. :-/ ellers er formen ok. Jeg prøver å knipe regelmessig :p og så går jeg en del på turer. Har trent litt styrke, men lite.
Jeg merker dog at jeg blir litt fortere sliten i korsryggen. Er det noen flere som opplever det??

Opp og ned.. noen dager trett,andre dager fin:) var så trett og sliten forrige uke at jeg ble svimmel.. blitt bedre nå når jeg har fått roet ned litt.. men kaster fortsatt opp hver morgen..

Nå som den plutselige asmaen som kom med graviditeten er under kontroll med super medisiner er jeg i skamros form:) fortsatt trøtt, men det er helt ok. Gleder med til å ta fatt på styrketrening, men først ei uke på festival for å danse salsa!

Vi prøvet å gjøre oss ferdig med mest mulig praktisk nå som jeg er i så god form. En vet jo aldri hva som lurer bak neste sving.